Afirmácie a ich pozitívny účinok

Už od pradávna sa používajú zaužívané frázy. Tak pozitívne, ako aj negatívne a preto by sa o nich každý človek mal dozvedieť čosi viac. Sú to veľkým pomocníkom ale aj kaziteľom šťastia.

 http://blog.dedoles.sk/afirmacie-a-ich-pozitivny-ucinok/
rodina

Mysleli ste už niekedy na to, že vás obmedzujú? Alebo naopak, pomáhajú vám?

Každý už určite počul:
"Mal som byť bohatý, ostal som chlpatý."
"Peniaze sú špinavé."
"Kto má nešťastie v hre, má šťastie v láske."
"Peniaze kazia človeka."

A práve tieto formulky sú tie negatívne. Prečo nemôžem byť bohatší ako chcem? Pretože sú pre vás peniaze špinavé. Prečo nemám lásku? Pretože mám šťastie v hrách, súťažiach.

Navzdory všetkého existujú formulky, ktoré vám pomôžu.

Chcete peniaze? Začnite si hovoriť:
"Som magnet na peniaze."
"So svojou prácou som spokojný a preto budem patrične aj ohodnotený."


Chcete byť zdravý? Začnite používať formulky, typu:
"Som plný zdravia."
"Môj organizmus dokáže vyhrať nad každou chorobou."

dobre_vykonana_praca


Chcete si nájsť partnera?
"Som pripravená na vážny vzťah."
"Do života si priťahujem lásku."
"Som magnet na lásku."

láska

Chcete lepšie vzťahy? Neváhajte a použite:
"Moje vzťahy sú každým dňom lepšie a lepšie."
"Môj zamestnávateľ dokáže oceniť moje nadšenie pre prácu."
"Môj pracovný kolektív je dokonalý."
"Moje vzťahy sa začínajú meniť k lepšiemu. A sú také perfektné ako môj vzťah s ..... "

Hug Dog


Nezáleží na tom, akú formulku použijete. Môžte si vytvoriť i vlastnú, ktorá bude vášmu srdcu bližšia. Môžte si ich vytvoriť niekoľko. Podstatné je, aby ste zabudli na tie staré, negatívne formulky. Aby ste používali iba tie pozitívne. A čo spraviť, keď si spomeniete na nejakú negatívnu? Povedať si: "NIE! TO NIE JE PRAVDA! PRAVDOU JE, ŽE ...." a použiť jednu z tých pozitívnych.

Menovky: