Modré sako



http://www.fashion-city.sk/kategoria/bundy-kabaty-svetre/sacko-modre/




Vlastnosti
Modré sako s kvalitného materiálu 
veľkosť S hruď 45x2, dĺžka saka 64cm
veľkosť L hruď 47,5x2, dĺžka saka 67cm
veľkosť XL hruď 49xx2 ,dĺžka saka 69cm
Veľmi štýlové, decentné a vkusné tyrkysové sako, vhodné na takmer každú príležitosť. Vhodné na posedenie s kamarátmi rovnako ako aj na pracovný pohovor.

Vzhľad
Sako je tyrkysovej farby, takže by som túto farbu neradila kombinovať s nejakými inými sýtymi farbami. Najlepšie je ho kombinovať s čiernou alebo bielou farbou. Sako je elegantné no zároveň ho je možné nosiť i k rifliam či na posedenie s kamarátmi. V prípade že si ho človek dá k rifliam, stane sa s neho krásny doplnok, ktorý ovplyvní celkový dojem a bude v ňom žena vyzerať elegantne a zároveň formálne. Ak siahne po čiernej či bielej farbe v kombinácií so sukňou, elegantnými nohavicami či šatami, nebude pôsobiť ako doplnok ale ako súčasť elegantného oblečenia. Sako má nariasené rukávy, čo ho robí zaujímavým.

Môj tip na kombináciu
 Tyrkysové sako sa najviac hodí k čiernej alebo bielej farbe. Moja najobľúbenejšia kombinácia je tyrkysové sako, čierna sukňa a biele tričko – blúzka. Nakoľko je sako tyrkysovej farby, taktiež by som odporúčala malú listovú kabelku tyrkysovej farby. Čo sa týka šperkov, odporúčala by som jemné tyrkysové – aquamarínové náušnice s jemným náhrdelníkom a náramkov rovnakej farby. K celému outfitu by som doplnila čierne lodičky na vyššom opätku.

Vlastná skúsenosť

Sako mi prišlo v rovnakej farbe akej som chcela – sýto modrá, tyrkysová, čo ma príjemne prekvapilo, nakoľko je veľmi ťažké zohnať naozaj sýte farby. Čo sa týka kombinácií, ešte som ich neskúsila veľa nakoľko mám pár „vybraných“ outfitov, ktoré rada nosím a preferujem. Sačko je jednoducho kombinovateľné a zároveň dodáva šmrnc celkovému outfitu. Jeho výrazný výstrih pôsobí mladistvo, štýlovo, elegantne a zároveň sexi. ¾ rukávy sú z jednej strany nariasené, čo umožňuje toto sako nosiť i na bežné príležitosti. Jeho žehlenie je naozaj jednoduché a rýchle. 

Menovky: ,