Polodrahokamy a ich veľká sila

Už od pradávna polodrahokami slúžili ako pomôcky. Majú silnejšiu moc, ako obyčajné kamienky, avšak treba ich správne použiť. Preto som sa rozhodla napísať vám o nich niečo a oboznámiť vás s nimi.

http://blog.dedoles.sk/polodrahokamy-a-ich-velka-sila/


Tumbled_gemstone_wallpaper_2_by_greenzaku


Šamani nimi liečili a ovplyvňovali ľudí. Teraz máme možnosť i my pocítiť silu polodrahokamu.
Červeny, žltý, zelený .... Vedeli ste, že každý má iný význam? Každý polodrahokam? Niektoré vlastnosti sú síce  podobné, avšak niektoré nie.


Rose Quartz


Jeden polodrahokam dokáže ovplyvniť vašu náladu, myslenie, vaše šťastie i zdravie. Alebo jednoducho odsať negatívnu energiu a vniesť do vášho života tú pozitívnu. Dokonca, niektoré kamene majú vlastnosť, odsať negatívnu energiu z elektrických spotrebičov.
O polodrahokami som sa začala zaujímať asi pred 5 rokmi. Je to moje hobby - ktoré mi zároveň pomáha. Či už s fyzickými alebo psychickými problémami, dokáže pomôcť. Keď som začínala, kupovala som si kamienky podľa pocitu. Neskôr som však zvolila rozumnejšie ale i ťažšie kupovanie - kupovanie podľa potreby. Podľa dôvodu.


kjljl


Samozrejme, každý vieme že je ruženín na lásku, kryštál je neutrálny kameň na pozitívnu energiu a odsatie tej negatívnej,...


Ale je ich omnoho viac. Každý kameň má oveľa viac významov a samozrejme, oveľa viac energie a pozitívnych dopadov na človeka, ako si sám myslí. Preto, nepodceňujte ich silu pretože on je živým príkladom citátu: "aj v malom človeku sa môže ukrývať veľká sila" (v našom prípade kameni).


Ale ako si vybrať ten správny? Zo začiatku sa určite rozhodujte podľa pocitov. Pretože pocit vás nikdy nesklame. Navyše, možno ani neviete že máte istý problém ale vaše vnútro vám to pocitovo povie. Zober tento! A vylieči chorobu, o ktorej ste ani nevedeli.


 Neskôr, keď už sa v tom budete troška vyznať, môžete kupovať podľa potreby. Chcete lásku, vyliečiť zlomené srdce, máte žalúdočné problémy? Nájdite si ten správny spomedzi veľkého množstva kameňov a už si ho iba zaobstarať.


healing-property-of-gemstones


Navyše, nemusíte ovplyvňovať iba seba. Môžte podarovať kamienok i kamarátovi. Možno práve vďaka vašemu kamienku prestane mať problémy, nájde si lásku, zlepší si vzťahy s rodinou a bude šťastný.

Menovky: