Inner Winner Biznis

Máte svoj vlastný biznis alebo si ho plánujete založiť? V takom prípade, by ste rozhodne nemali chýbať na Inner Winner podujatí, ktoré vás obohatí o množstvo užitočných rád, tipov a trikov ako sa stať prosperujúcim biznismanom.


Program podujatia

Prednášky
9:00 - 10:30 Robert Breadon
10:45 - 11:30 Karel Jakoubě
11:45 - 12:30 Lucia Synčáková
13:30 - 14:15 Monika Urbanová
14:30 - 15:15 Tomáš Adam
15:30 - 16:15 Barbora Kubíková
16:30 - 18:00 Jiří Vokáč Čmolík 

Sprievodný program
8:30 - 9:00 Spoločné bubnovanie na našťartovanie dňa
10:00 - 16:00 Vyskúšajte si ukážku konzultácie zdarma

19:00 - 21: 00 VIP večera s Jiřím Vokáčom Čmolíkom

BONUS pre každého
Imaginácia na prekonanie strachu



Bubny a hudba
Tento netradičný začiatok podujatia bol naozaj zaujímavý. Všetkých pozitívne naladil a vyčaril úsmev nejednému z nás.


Robert Breadon
Rober Breadon je špičkovým odborníkom v neurolingvistickej oblasti a hypnóze.


Robert Breadon je naozaj famózny človek ako aj prednášateľ. Rozprával veľmi pútavo a zaujímavo, takže som si veľkú väčšinu toho čo hovoril zapamätala a zapisovala. Rozprával množstvo zaujímavých vecí z jeho života, aby sme mali možnosť zistiť, že jeho prednášky nie sú len hovorené slovo, ale aj fungujú v praxi. Napokon nám ukázal plasticitu mozgu, vďaka ktorej sme stratili hnev voči niektorým ľuďom a zároveň nám načrtol náš plamienok sebalásky.

Mňa osobne veľmi zaujala časť, ktorú si teraz dovolím prerozprávať:
Aby sa vám niečo skutočne splnilo, musíte to robiť pravidelne a to minimálne 21 dní. Počas týchto 21dní transformuj len jednu vec, nikdy nie viac naraz. BEZ OBMEDZENÍ! Ak chceš prestať fajčiť, zameraj sa na fajčenie. Máš väčšiu chuť na jedlo? Tak si ho dopraj.


Karel Jakoubě
Karel Jakoubě sa zaoberá plasticitou mozgu, premenou mozgu a jeho myšlienok.

Karel Jakoubě nám ukázal množstvo zaujímavostí o vzniku a chode biznisu. Taktiež nám ukázal, ako plasticita mozgu a biznis spolu súvisia. Mňa osobne zaujali kroky k úspešnému biznisu a niekoľko jeho príbehov:

Poznáte indického slona? Indickému sloníčati dajú už od malička drôt na nohu, s ktorým sa učí chodiť. Tento drôt priviažu o dve predné nohy tak, aby pri každom kroku naviac pociťoval bolesť. Keď sloníča spraví jeden krok, nič necíti. Avšak, akonáhle sa pokúsi spraviť viac krokov, drôt ho poreže. Takto sa sloníča naučí chodiť tak, aby nerobil žiadne kroky naviac. Potom, čo to dokáže, drôt mu je odstránený a predné nohy mu priviažu lanom. Napriek tomu, že mu lano už neublíži, sloníča neurobí ani jeden krok naviac. Má vryté do mozgu, že ak ten krok naviac urobí, pocíti bolesť. Avšak správne by bolo, keby to lano pretrhol. Nebuď ako sloníča a pretrhni to lano!

Lucia Synčáková
Lucia Synčáková je mentorka a trénerka v oblasti pozitívneho myslenia a plnenia snov.


Lucia Synčáková ma prekvapila svojou odlišnosťou, nakoľko väčšinu času s nami robila rôzne praktické cvičenia, vďaka ktorým sme spoznali množstvo nových ľudí a uvedomili si naše ciele. Mňa osobne zaujala MasterMind skupina, rovnako ako aj spoznávanie nových ľudí a praktické cvičenia.

Najviac ma zaujalo cvičenie kreativnej predstavivosti, kedy sme sa museli zamyslieť nad spontánnymi nápadmi, ktoré nám výrazne ovplyvnili život.

Avšak celkovo ma zaujala MasterMind skupina, ktorá je určite veľmi prospešná, zaujímavá a efektívna.

Monika Urbanová
Porozprávala nám množstvo zaujímavých zážitkov a poznatkov, ktoré zistila počas svojho života. Najviac týchto zaujímavostí bolo z oblasti Kréty.


Monika Urbanová nám porozprávala množstvo zaujímavostí o Kréte ako aj Ázijských tradíciach.  Vďaka nej som sa dozvedela niečo o osobných a firemných rituáloch, čo znamená OK (Ola Kala, v Gréčtine je mi dobre). Taktiež som sa dozvedela kto som a aký je môj zámer a to, že emócie sú potravou pre môj organizmus. Prednáška končila cvičením, ako si zvoliť to správne logo pre našu firmu.

Najviac ma na tejto prednáške zaujal Japonský rituál prestrihnutia pásky. Japonci pri otváraní firmy používajú červené stany. Stuha s 12 ružičkami je špeciálne viazaná ženou. Prestrihnutie pásky robí 12 osobností, pričom každý prestrihne pásku zlatými nožnicami (12). Napokon každé z týchto nožníc ostávajú u osobnosti, ktorá nimi stuhu prestrihla.

Tomáš Adam
Ako zariadiť, aby nás mali klienti radi? Tak na toto nám odpovedal Tomáš Adam.


Tomáš Adam mal veľmi zaujímavé poznatky zo sveta biznisu. Čo sa mi na ňom veľmi páčilo, hovoril príhody aj zo svojho vlastného života a hlavne, snažil sa v podnikaní prejaviť nás a nie stereotyp.

Mňa osobne zrejme najviac zaujalo cvičenie, ako byť originálny. Teda on povedal nejaké slovo, slovné spojenie a my sme museli okamžite povedať niečo podobné, ale originálne. Veľmi sa mi toto cvičenie páčilo, nakoľko sme museli pohotovo reagovať a pri tom sme sa zabavili.

Barbora Kubíková
Od snov v hlave, k skutočnosti v živote


Barbora Kubíková ma oslovila hlavne tým, že nehovorila iba pekné príbehy zo života, ale aj tie menej pekné, ktoré ju prinútili zamyslieť a zmeniť sa. Zároveň rozprávala aj pozitívne príbehy z jej života a rôzne pekné zážitky.

Mňa osobne najviac upútalo jej praktické cvičenie, kedy sa nás spýtala: Kto som? Čo si na sebe najviac vážim? Čo najlepšie v živote som dosiahol/dosiahla? Čo na sebe milujem? ... Ani by som netušila, že je to také ťažké, odpovedať si na tieto otázky. 

Jiří Vokáč Čmolík 
Tento firemný šaman bol naozaj veľmi originálny, zaujímavý a fascinujúci.


Jiří Vokáč Čmolík ma naozaj veľmi zaujal svojim šamanizmom. Ešte nikdy som nevidela šamana, napriek tomu, že som ho raz túžila stretnúť. Tentokrát sa mi to splnilo. Jeho rozprávanie bolo veľmi zaujímavé, pútavé, plné príbehov a hlavne, rozprával ľahkým jednoduchým štýlom, ktorý sa približoval k hovorovej reči. Mňa osobne na jeho prednáške zaujalo všetko, od rôznych myšlienok, cez zmysel šamanizmu až po entity a praktické cvičenia.

Naozaj veľmi zaujímavé bolo pre mňa zistenie, že Abrakach Dabrah znamená Objav sa (Ukáž sa) alebo zistenie, že sú za nami entity, ktoré nevidíme. Ktoré na nás dozerajú a vedú naše kroky. Toto by ma nikdy nenapadlo a myslím si, že je to naozaj fascinujúce a pozoruhodné.

Osobná skúsenosť
S kurzom som nadmieru spokojná.
Ja ako veľký spáč a hyperaktívny človek, nevedela som si predstaviť vstávanie o 5:00 ráno a hlavne to, ako vydržím 10 hodín na seminári. Tak, ako sa mi nechcelo vstávať, tak to bolo fascinujúce, zaujímavé, pútavé a jednoducho perfektné.

Spoločné semináre nám mimo nových informácií dajú au autenticitu a prenášanie energie.

Každý z prednášateľov nám povedal o niečom inom a iným spôsobom, takže som sa tam rozhodne nenudila. Praktické cvičenia celkovo oživili tento seminár a na záver, kedy nás šaman posvätil prosperitou v oblasti biznisu.

A čo viac, prešli len 2 dni a už mi písali 2 firmy, že by so mnou chceli spolupracovať. Som nadšená. 


FOTOGALÉRIA






























Menovky: ,