Kozmetiky nikdy nie je dosť

Každý človek používa kozmetiku, niektorý viac, iný menej, a ja nie som výnimkou.

Ja osobne som tentokrát dostala do ponuky ZIAJA výrobky, ktoré sú čoraz populárnejšie.

Čo som teda dostala na testovanie?

Nakoľko si cez leto treba veľmi často prečisťovať pleť, aby bola stále pružná a slnko jej nezobralo všetky živiny, testovacie výrobky boli:

Uhorkové pleťové čistiace mlieko a Uhorkové pleťové tonikum.
Táto ZIAJA uhorka je určená pre zmiešanú, mastnú pleť ale znesie ich aj normálna pleť.















Ja osobne mám zmiešanú (mastno - suchú) pleť, preto som sa rozhodla pre túto voľbu.


a v neposlednom rade som dostala na testovanie sprchovacie mydlo s vôňou Kakaového masla.
Keďže kakao a jeho vôňu mám veľmi, ale že naozaj veľmi rada, strašne som sa potešila.



Som veľmi rada, že som našla stránku, kde predávajú i ZIAJA výrobky - ktoré mi dokonca boli i ponúknuté.
Tieto výrobky si môžete zakúpiť na stránke dobrakozmetika.sk, ktorá má naozaj veľmi priateľné ceny.

Už čoskoro sa môžete tešiť na nové recenzie :) 

Menovky: , ,