Muži netúžia iba po sexe

Tentoraz som si zvolila trocha netradičnú knihu, ktorá ma zaujala nie len svojou obálkou, ale aj svojou myšlienkou. Preto som bola veľmi zvedavá, čo sa skrýva vo vnútri.
Túto knihu som si zvolila práve teraz i preto, že mám určitú „láskovú krízu“ a túto knihu som brala ako únik z reality a od problémov.




Vzhľad
 Obálka je veľmi zaujímavá a originálna. Má veľmi moderný dizajn a malé rozmery. Vlastne, aj tento výzor bol ten, čo ma na prvý pohľad zaujal, inak by som si knižku zrejme ani nevšimla.

Charakteristika
Kniha je písaná v tzv. „citátovej“ forme, teda  celá kniha obsahuje množstvo myšlienok, citácií či výrokov, ktoré povedalo nespočetné množstvo ľudí. Či už žien a či mužov.

Obsah
Mohlo by sa zdať, že mužom ide len o sex, čo je samozrejme omyl. Táto kniha nás z tohto omylu veľmi rýchlo dostane. Neviete po čom túžia muži? Ja vám to teraz poviem. Čisté ponožky, drahé auto, teplé jedlo,... Ale nie, nebojte sa. To nie je, samozrejme, to jediné, po čom túžia. Túžia aj po iných veciach, ako napr. aby sme boli občas ticho, aby sme sa stále usmievali,...
Ak aj vás zaujíma, po čom túžia muži, rozhodne si nenechajte ujsť túto knižku.



Osobná skúsenosť
Kniha ma potešila hlavne vďaka jej tenkým a malým rozmerom, vďaka ktorým si ju pohodlne skryjem do kabelky a môžem ju čítať kedykoľvek a kdekoľvek.

Čo sa týka samotného obsahu, je veľmi zaujímavý. Nakoľko som si túto knižku zakúpila cez internet a v obchode som si ju pred tým nepozrela, troška ma zaskočilo, že je všetko písané v tzv. „citátovej“ forme. Keď som prvotný šok z tohto štýlu prekonala, veľmi rýchlo som sa dostala do diania a tento štýl mi dokonca i vyhovoval. Tento štýl písania je ľahký, jednoduchý a predovšetkým stručný.
Kniha je členená na niekoľko menších kapitoliek, takže sa túto knihu dá čítať i v prípade, že nemáte veľmi veľa času. Ako som už spomínala, je to veľmi pohodové čítanie.

Ja osobne si myslím, že je táto kniha ideálna hlavne pre dievčatá či ženy po rozchode alebo keď majú určité problémy v láske, nakoľko by som povedala, že je táto kniha skôr kritika mužov (žena je len na upratovanie a varenie, nedokážu byť verný, sú detský,....). Mne osobne veľmi pomohla, nakoľko ma vytiahla z mojich „depkových stavov“ a poriadne som sa zasmiala.

Hodnotenie
 Samotná kniha je veľmi dobrá, avšak nie som si istá, či je to s KAŽDÝM mužom až také zlé. No v konečnom dôsledku by som mohla skonštatovať, že na 99,9% mužov to naozaj platí a preto tejto knihe nemám čo vytknúť. Má malé rozmery, je to ľahké a jednoduché čítanie, čitateľka sa pri nej dobre nasmeje. Práve z tohto dôvodu jej dávam 10/10
Jediné, čo by som k tejto knižke chcela podotknúť, NENECHAJTE ju prečítať mužovi, mohla by uraziť jeho EGO, hlavne ak to nebude brať ako žart.



Za túto knihu by som veľmi pekne chcela poďakovať kníhkupectvu preskoly.sk, ktoré mi túto knihu, podľa môjho vlastného výberu, poskytlo na recenziu. Vy ostatní, si môžete túto knihu zakúpiť TU.


Menovky: ,