7 návykov skutočne efektívnych ľudí

Ako ste si už stihli všimnúť, duchovné a rozvojové knihy patria k neoddeliteľnej súčasti mojej „knižnice“ a tak to nebude ani tentokrát iné.
Momentálne som sa rozhodla po knihe 7 návykov skutočne efektívnych ľudí.

7 návykov skutočne efektívnych ľudí (Stephen R. Covey)

Vzhľad
Táto kniha má jednoduchý vzhľad, ktorým sa nič nedá pokaziť, ale taktiež ani neohúri. Túto knihu som si kúpila hlavne kvôli myšlienke.

Obsah
Kniha je rozdelená na niekoľko kapitol a podkapitol, ktoré sú vďaka jej počtu strán naozaj potrebné. Nájdete tu paradigmi, osobné víťazstvo, spoločné vítazstvo, obnova síl.

Paradigmi  alebo ako autor hovorí: zjednodušené okuliare, ktorými pozerá na svet. Autor v tejto knihe taktiež uvádza, ako sa zbaviť zlých paradigiem. Poukazuje na tie dobré črty ľudí, ako sú napr. trpezlivosť a čestnosť. A ako sa z tých zlých paradigiem vyslobodiť a zažiť osobné víťazstvo.

Úryvok
Osobná skúsenosť
Ja osobne mám radšej kratšie tituly, avšak táto kniha ma naozaj zaujala, tak som sa ju rozhodla zaobstarať.

Ako som si stihla všimnúť, táto kniha mala veľmi veľké ohlasy, nakoľko z nej vyšlo už niekoľko dotlačí.

Kniha je písaná jednoduchším štýlom, no na môj vkus je tu trocha veľa informácií, takže ju nemožno prečítať „na jedno zakusnutie“. Rôzne pasáže sú doplnené grafmi či rôznymi obrázkami pre uľahčenie tejto „problematiky“.

Väčšina kníh dáva príklady a rôzne ikony správania, ako by sme sa mali správať, aby sme boli šťastný. Na rozdiel od toho,  táto kniha nám dáva návod ako si vyskladať a spraviť svoj osobný „index správania“, aby sme boli šťastný a pociťovali hojnosť v každej oblasti svojho života.
Veľmi ma oslovili rôzne náčrty, kresby a grafy, ktoré obsahovala táto kniha. Taktiež ma zaujali i životné príbehy autora, ktoré ma naozaj oslovili.

Ako som už písala, pre mňa bola táto kniha trocha zložitejšia, avšak mala naozaj veľmi hlboké myšlienky a teda som s ňou nadmieru spokojná.

V neposlednom rade by som chcela poznamenať, že po prečítaní tejto knihy mi veľmi veľa vecí došlo, či už okamžite alebo postupom času, keď som si nechala knihu a jej myšlienky uležať v hlave.

Hodnotenie
Moje hodnotenie tejto knihy je 10/10, nakoľko nám nedáva určitú osnovu, ale nabáda nás, ako si túto osnovu šťastia pre seba zostaviť. Podľa našich predstáv a jednoducho osnovu, ktorá nám bude vyhovovať najlepšie.


Určite by som túto knihu odporúčila dať do rúk nie len sebe, ale aj svojim blízkym či známym na ktorých vám záleží, nakoľko je to naozaj kniha, ktorá má hĺbku.

Týmto by som veľmi pekne chcela poďakovať kníhkupectvu preskoly.sk, ktoré mi túto knihu poskytlo. V prípade, že vás moja recenzia, rovnako ako aj kniha zaujala, môžete si ju zakúpiť TU.

Menovky: , ,