Antistres lifting sérum

Tentokrát som si pre vás zo stránky For life & Madaga vybrala Antistresové liftingové sérum.




Vlastnosti
Objem: 30 ml

Účinky
Intenzívny koncentrát pre rýchle vypnutie a zjemnenie pleti. Pleti okamžite dodá energiu, osvieži, rozjasní a vyhladí ju.

Zloženie
Extrakt zeleného čaju, Beta glukán, hydratačné a liftingové zložky

Aplikácia
Ráno pod make-up alebo krém. Večer na vyčistenú pleť.


Osobná skúsenosť
Aj tento krém používam ja i moja mamina.
Ja osobne ho používam hlavne preto, že mám veľakrát kruhy pod očami a vyzerám unavene, nakoľko do školy vstávam o 5-6 ráno. Napriek tomu, že idem spať o 22:00 a spím cca 8hodín denne, stále je to málo a vyzerám veľmi unavene a vyčerpane.

Mamina ho používa hlavne kvôli tomu, že by bola rada, keby sa jej pleť opäť vypla a vyzerala mladistvo a sviežo.

Veľmi sa mi páči obal tohto séra, nakoľko má sérum krásnu modrú farbu, ktorá je veľmi pekne viditeľná. Samozrejme, výhodou je aj to, že vždy viem, koľko mi v ňom ešte ostáva.
Sérum je veľmi tekuté, avšak o to lepšie sa dá aplikovať. Okamžite mi vsiakne do pokožky.


Naše účinky
Ja osobne som s týmto sérom spokojná napriek tomu že som mladá a teda mi nemá zatiaľ v čom až tak pomôcť. V každom prípade moje kruhy pod očami sa už po týždni rapídne zjemnili, takmer ich nie je vidieť. Pleť je taktiež vypnutejšia a žiari. Úžasné.

Čo sa týka maminy, ona bola taktiež so sérom naozaj veľmi, ale veľmi spokojná. Je s ním nadšená. Pleť sa jej nádherne vypla a rozjasnila. Takto dobre už dlho nevyzerala. Toto sérum jej nádherne vyhladilo a vyplo pleť. Zároveň žiari životom vyzerá zdravo, šťastne a sviežo.


Hodnotenie

S výrobkami z For life & Madaga som nadmieru spokojná. Výrobky sú naozaj veľmi kvalitné a výnimkou nie je ani toto sérum. Sľubované účinky toto sérum splnilo a preto mu nemôžem dať iné hodnotenie, ako 10/10.


Menovky: , ,