Bahenná maska

Jeden z výrobkov, ktoré mi prišli v balíku od For Life & Madaga bola bahenná maska z Mŕtveho mora.



Vlastnosti
Objem: 50 ml

Zloženie
Minerálne bahno Mŕtveho mora, kaolín, oleje a stimulačné prásady.

Aplikácia
Normálna až suchá pleť: 1x za 14 dní na dobu max. 5-15 minút
Zmiešaná až mastná pleť: 1x za týždeň na dobu max. 10-20 minút
Následne zmyte.

Účinky
Odstraňuje nečistoty z upchatých pórov, čistí a obohacuje pleť dôležitými stopovými prvkami minerálov.

Osobná skúsenosť
Ja osobne mám veľmi rada masky, nakoľko mi väčšina z nich i pomáha na pleť. Napriek tomu, že mojimi najobľúbenejšími maskami sú zlupovacie masky, rozhodla som sa vyskúšať túto bahennú masku, keďže sú účinky bahna všeobecne známe.



S touto maskou som nadmieru spokojná. Už po prvom použití som mala pleť naozaj veľmi hebkú ako bábätko.

Po dlhšom používaní som prišla na to, že mi prečisťuje pleť natoľko, že sa mi na tvári netvorí akné. Zároveň sa mi ďalej netvoria čierne bodky a odstraňovanie starých čiernych bodiek je oveľa jednoduchšie.



Taktiež som si všimla, že moja pleť je sviežejšia a má oveľa krajšiu farbu. (Ja osobne mám dosť veľký problém s bledou pleťou, nakoľko som chudokrvná).

Hodnotenie
S touto pleťovou bahennou maskou som nadmieru spokojná. Účinky, ktoré sľubovala i splnila, takže jej nemám čo vytknúť. Preto jej dávam hodnotenie 10/10.



Týmto by som sa veľmi pekne chcela poďakovať stránke For Life & Madaga za poskytnutie tovaru na recenziu. V prípade, že vás táto bahenná maska zaujala, nájdete ju TU.




Menovky: , ,