Darček na 18-ku

Každý si zaslúži na svoje 18ne narodeniny niečo výnimočné. Výnimkou nebol ani môj najlepší kamarát, ktorému som niečo výnimočné veľmi dlho hľadala.

Napokon som sa mu rozhodla kúpiť magnetku a poldecák s 18-kou, zo stránky lawli.sk Podľa mňa sú to nezabudnuteľné darčeky, ktoré sú zároveň nevšedné a originálne.


Vlastnosti
Poldecák:
Materiál: Sklo
Objem: 0,5dcl

Magnetka
Materiál: Plast , magnet


Výber
Ja osobne som veľmi dlho hľadala darček s 18kou a to na rôznych internetových stránkach i v mojom meste. Žiadne takéto darčeky som nenašla. Teda, iba jeden sklenený vysoký pohár na víno s 18kou. Avšak takýto pohár má už takmer každý, či už ho dostal k 15ke alebo ho ešte len dostane k 18ke či 20ke. Ja osobne som chcela siahnuť po niečom originálnejšom, čo nemá takmer každý a hlavne čo mu bude stále symbolizovať, na akú príležitosť dostal tento darček. Keďže je 18ka deň, kedy si človek už môže vypiť, rozhodla som sa siahnuť po poldecáku. Aby toho nebolo málo, kúpila som k tomu i magnetku s maďarským nápisom 18 Boldog szülinapot (nakoľko je Maďar), ktorú môže mať hocikedy na očiach.

Vzhľad
Poldecák i magnetka vyzerajú naozaj veľmi pekne.  Poldecák je z číreho skla a aplikácia textu je bezchybná tak na poldecáku ako aj na magnetke. Magnetka má zo zadu po strede magnet v tvare obdĺžnika



Osobná skúsenosť
Ako som už spomínala, tento poldecák i magnetku som kúpila môjmu najlepšiemu kamarátovi. Tento darček sa mi zdal byť veľmi originálny a pekný. Je ideálny tak pre chlapca ako aj dievča.  Je to naozaj hodnotný darček, ktorý poteší každého. S 18kou prichádza nový pohľad na svet a hlavne nové možnosti, ktoré dovtedy neprichádzali ani do úvahy. Napr. piť alkohol, spraviť si vodičský preukaz s možnosťou jazdiť si autom kedy chceme a ako chceme alebo i väčšie veci, ako napríklad založiť si vlastnú firmu.

S nákupom na Lawli.sk som nadmieru spokojná, nakoľko bola dodávka veľmi rýchla a bezproblémová. Balík bol dôkladne zabalený, takže sa sklenený poldecák nerozbil a spolu s magnetkou prišiel v poriadku.

Poldecák bol zabalený vo veľmi peknej darčekovej krabičke, takže som ho ani nemusela baliť do darčekovej škatuľky či baliaceho papiera.



Reakcia môjho kamaráta
Môj kamarát bol z tohto poldecáka i z magnetky naozaj veľmi nadšený. Magnetku si okamžite dal pri písací stôl, aby ju mal vždy na očiach a napriek tomu, že alkohol nepije, tak sa s poldecáka tiež veľmi potešil. Hoc jeho rodičia o čosi menej, no jeho veľmi potešil. Ten si hneď vyložil na poličku.

Napriek tomu, že ho doteraz nevyužil a ako ho poznám, tak skoro ho ani nevyužije, veľmi sa potešil a hneď ho všetkým ukázal. Veľmi ho oslovil takýto originálny a nevídaný darček.



Hodnotenie
S magnetkou i poldecákom som nadmieru spokojná. Dodanie i vyhotovenie bolo naozaj kvalitné. Môjho najlepšieho kamaráta, takže tieto darčeky nemôžem hodnotiť inak, ako 10/10.



Ak vás tento poldecák i magnetka z Lawli.sk oslovili, môžete si ich bližšie pozrieť TU.

Menovky: