Koniec školy. Jupí

Prichádzajú skúšky a čas ukončenia štúdia. Ako sa hovorí, časy sa nevrátia, no spomienky v nás navždy ostanú.



Práve preto som sa rozhodla najlepším kamarátom dať niečo zo srdca, aby si na tieto časy vždy s radosťou spomenuli.


S výberom darčeka som mala veľmi veľký problém, nakoľko som chcela taký darček, aby vždy vedel, kedy – od koho a za čo ho dostal. Jednoducho, nezabudnuteľný darček. V tomto prípade hrali do kariet aj ďalšie faktory. Samozrejme, nájsť slovenský darček, ktorý by tieto kritéria spĺňal je dosť ťažké. Ale nájsť takýto darček pre kamarátov, čo študovali na maďarskej škole, teda po maďarsky bolo na Slovensku takmer nemožné. Našťastie ma tak povediac zachránila stránka Lawli.sk, ktorá mi bola ochotná ich originálne nápady vyhotoviť i v maďarskom jazyku.



VLASTNOSTI
Hrnček
Materiál: Keramika
Objem: 320ml


VÝBER
Takéto blahoželania k ukončenia štúdia sa veľmi ťažko zháňajú, najmä s originálnym a „neotrepaným“ textom. Našťastie mala Lawli.sk slušný výber zaujímavých textov. Každý bol niečím unikátny a niečím ma oslovil. Napokon som sa rozhodla pre dva rozdielne darčeky (nakoľko sú kupované dvom rozdielnym osobám). Jeden s textom „Ballagásod alkalmára sok szeretettel! E békés, boldog diáksztendő elmúlt, vissza sose jő. Mint egy álom, úgy suhan tova, diákok többé nem beszünk soha.” Čo v preklade znamená: S láskou k príležitosti Tvojej rozlúčky so školou! Toto kľudné a šťastné študentské obdobie sa pominulo, naspäť sa nikdy nevráti. Tak, ako sa sen posunie ďalej, žiakmi už nikdy nebudeme.



A druhý s nápisom: „Ballagásod emlékére... Nézd, ahogy a gondolatok szavakká válnak, ahogy a szavak tettekké, ahogy a tettek szokásokká, ahogy a szokások jellemvonássá, és ahogy a jellem sorssá válik… Amit gondolunk, azzá leszünk.” Čo v preklade znamená: Pozri ako sa myšlienky menia na slová, slová na činy, činy na zvyky, zvyky na charakter a charakter na osud... Meníme sa na to, na čo myslíme.

Myslím si, že tieto nápisy sú veľmi pekné a hlavne výstižné. Jeden nám dáva najavo, že končia školské časy ale to pekné nikdy nepominie. A predovšetkým koniec učenia. Jupí.

A druhý nám dáva najavo, že nič nie je nemožné. Len treba stále bojovať za to, čo naozaj chceme.

VZHĽAD
Ako som už v predchádzajúcej pasáži spomínala, veľmi sa mi páčili nápisy, ktoré podľa mňa vystihujú to, čo chcem vyjadriť.



„Rozlúčka so školou“ má veľmi pekný a roztomilý obrázok. Macko, ktorý nosí v rukách knihy a na vrchu tejto veľkej pyramídy má šálku čaju. Myslím si, že tento obrázok je veľmi výstižný, najmä čo sa týka skúškového obdobia, či už sa to týka Monitoru, Maturít, a pod.

„Všetko je môžeme dosiahnuť“ je naopak veľmi pokojný obrázok, z ktorého vyžaruje pozitívna energia. Veľmi sa mi páči, že v pozadí je vidieť dlhú cestu a taktiež horu. Myslím si, že to symbolizuje, že máme pred sebou dlhú cestu, kým dosiahneme ten vrchol, no stojí to zato.

VLASTNÁ SKÚSENOSŤ
S dodaním som nadmieru spokojná. Dodanie bolo rýchle a pohodlné. Tovar mi prišiel kuriérom, takže mi prišiel priamo domov. Čo sa týka darčekov, boli veľmi poctivo zabalené tak, aby sa im nič pri prevoze nestalo.

Lawli.sk som nadmieru spokojná hlavne preto, že napriek mojej unikátnej požiadavke (text po maďarsky), mi boli ochotný vyhovieť. Komunikácia s nimi bola veľmi milá a rýchla.

Texty sú veľmi originálne a pekné. Obrázok tiež. Veľmi som spokojná hlavne s tým, že je obrázok jasne viditeľný a text tiež. Dosť som sa bála toho, že bude obrázok nekvalitne spravený, hlavne hrnček ala „všetko môžem dosiahnuť“. Bála som sa toho hlavne preto, že text bol písaný cez obrázok. Táto pochybnosť sa mi našťastie nepotvrdila. Text i obrázok je jasne viditeľný, farby sú pekné.




S oboma darčekmi som nadmieru spokojná. Môžem ich len vrele odporúčať, nakoľko mojim kamarátom vyčarili úsmev na tvári. J Takže je tento darček vhodný tak pre ženu ako aj pre muža.

HODNOTENIE
Ako inak by som mohla hodnotiť kvalitný materiál, pekné farby, kvalitné spracovanie, príjemnú komunikáciu s obchodom a hlavne vyhovenie mojej požiadavky ako 10/10 ?



Týmto by som sa veľmi pekne chcela poďakovať stránke Lawli.sk za to, že mojej prosbe vyhoveli a vyhotovili mi text v maďarskom jazyku napriek tomu, že je to firma so sídlom na Slovensku.

FOTOGALÉRIA
















Menovky: