Môj outfit

Rozhodla som sa siahnuť po zvodnejšom outfite s krásnym výrazným maľovaním. Ako som tento outfit docielila a prečo som si vybrala práve tento?




Moja kombinácia
Nakoľko je teplo avšak chcela som i zvodnú eleganciu, rozhodla som sa zvoliť si čierny výrazný elastický TOP bez rukávov, ktorý je zdobený kamienkami okolo krku. Tento top je podľa mňa naozaj veľmi zaujímavý, výrazný a hlavne sexi. Jeho elastický štýl zapríčiňuje, že je tričko napasované a teda nádherne zvýrazní ženské krivky. Kamienky zvýraznia krk a celkovo zvýšia pozornosť na oblasť tváre, preto si pri tomto tričku musím dať veľmi záležať na tom, ako sa namaľujem. Spodná časť je volániková, takže bruško nádherne a šikovne zakryje. Veľmi rada ho nosím, nakoľko ma naozaj zoštíhľuje a má veľmi zaujímavý a nevšedný tvar.

Nakoľko je top sám o sebe tmavý (keďže je čiernej farby), ako druhý kúsok som zvolila nevýrazné bledé rifle, ktoré celkový outfit oživia a docielia, že aj tento elegantný top môžem nosiť na bežné každodenné nosenie. Rifle som si síce kúpila asi v Januári v GATE, avšak stále držia svoj tvar a veľmi pekne mi zvýraznia zadok.

Líčenie


Čo sa týka samotného maľovania, ako prvé som si naniesla môj obľúbený make-up. Nakoľko sa s nanášaním veľmi „nebabrem“, nanášam ho prevažne pomocou prstov. Je to oveľa jednoduchšie a viem si ho tak dôkladnejšie rozotrieť. Nakoľko mám bledú pleť, používam make-up číslo 1.

Ako druhé som použila vodeodolnú riasenku. Veľmi rada používam vodeodolné riasenky, nakoľko ich môžem používať aj keď idem cvičiť alebo vo veľkých teplách. Veľmi som si to obľúbila i keď jedna nevýhoda je tá, že na odmaľovanie potrebujem odličovač na vodeodolný make-up. Aplikovala som ju pomocou „klipkania“ očí, nakoľko sa mi tak oveľa lepšie nanáša. Samozrejme, potom som kefkou pretrela ešte zopár krát svoje mihalnice, aby som niektoré detaily doladila.

Následne som si na pery aplikovala červenú kontúrovaciu ceruzku. Pomocou tejto ceruzky som si najprv „opísala“ svoje pery a spravila ich kontúru a následne som si celé pery dôkladne zafarbila pomocou tejto kontúrovacej ceruzky. Pery si maľujem ceruzkou hlavne preto, že takáto farba (ceruzková farba) veľmi dlho vydrží a vydrží dlhšie ako väčšina rúžov. Zároveň mám kontúru pier i celé pery rovnakej farby a mne osobne sa to naozaj veľmi páči a veľmi mi to vyhovuje.

Na pery som následne použila priehľadný trblietavý lesk na pery, ktorý celkovú farbu pier zjemní a dodá im „3D efekt“. Veľmi sa mi to páči, nakoľko milujem lesklý, mokrý 3D efekt, ktorý som týmto leskom docielila. Žiaľ, na fotke to nie je tak dobre vidieť L

Prečo práve tento outfit?
Milujem nežnú eleganciu alebo inak povedané: eleganciu, ktorú môžem nosiť každý deň. Túto eleganciu docieľujem hlavne zaujímavým topom či blúzkou a rifľovými nohavicami. Aby táto kombinácia perfektne ladila, musím samozrejme doladiť i líčenie, aby som vyzerala neodolateľne a zároveň zaujímavo.

Milujem, keď som nevšedná, zaujímavá, elegantná a samozrejme zvodná. Jednoducho dievča / žena ktorú si každý chlap všimne a má chuť sa s ňou zoznámiť.

Verím, že sa Vám tento môj outfit páči a že vás moja inšpirácia zaujala.



Oblečenie:
Čierny top som si kúpila na Yolo.sk
Bledé rifle v GATE

Líčenie:
Make-up č. 1
Červená ceruzkyna pery
Čierna vodeodolnáriasenka
Priesvitný lesk na pery

Všetku kozmetiku som nakúpila na notino.sk




Menovky: ,