Prečo spolupracujem? I ♥ cooperation

Veľmi rada spolupracujem so spoločnosťami. Dôvodov je hneď niekoľko.



* rada robím niečo zmysluplné
* som šťastná, keď ma niekto vie doceniť
* množstvo nových firiem
* spoznávam viacero smerov (prírodná kozmetika, oblečenie ...)
* môžem porovnávať firmy medzi sebou (komunikácia, dodanie, výber, cena, kvalita,...)
* rada naväzujem nové kontakty a spoznávam nových ľudí
* zisťujem aktuálne trendy
* milujem skúšanie nových vecí a výrobkov
* častokrát si vďaka takýmto spoluprácam doprajem i veci, po ktorých dlho túžim, no z nejakého dôvodu som si ich ešte nekúpila
* v prípade, že som s niekým spolupracovala alebo spolupracujem, pri nákupe tovaru sa ako prvé obraciam na tieto firmy
* reklamy sú častokrát klamlivé, ja hovorím o výrobkoch pravdu




Ako si môžete všimnúť, po novom dávam i hodnotenie. Ak tovar bude naozaj zlý, som schopná mu dať i 0 či 1 srdiečko, aj keď obvykle som s tovarmi spokojná, nakoľko je to môj vlastný výber.

Ak vás moje dôvody zaujali a mali by ste záujem spolupracovať so mnou, neváhajte a hocikedy ma kontaktujte na sladeckova219@gmail.com

Menovky: