Tónovací krém Natural Look

Keďže sa mi make-up veľmi rýchlo minul, tentokrát som sa rozhodla siahnuť po tónovacom krycom kréme, ktorý ma naozaj veľmi zaujal.




Vlastnosti
Objem: 30 ml
Odtieň: Prispôsobí sa pleti
Typ pleti: Pre všetky typy pleti

Nanášanie
Konzistencia tohto tónovacieho krému je veľmi dobrá, takže som s nanášaním nemala absolútne žiadny problém.


Osobná skúsenosť
Nakoľko mi make-up už pomaly dochádza a mala som možnosť vybrať si ľubovoľný produkt z For life & Madaga, rozhodla som sa siahnuť po rozjasňujúcom tónovacom kréme.

Ja osobne mám s make-upmi naozaj veľmi veľký problém. Make-up č. 1 je na mňa troška bledší, avšak make-up č. 2 je na mňa tmavší a ako naschval, niečo medzi tým nie je. Navyše, každý make-up má iné číslovanie a o trocha tmavšiu či bledšiu farbu. Mne osobne zatiaľ farebne sadol iba jeden make-up, ktorý sa už nedá zohnať. Keď už „trafím“ do farby, nastáva ďalší problém. Cez leto, kedy sa opálim mi odtieň make-upu už nikdy nesedel. Takže som make-up nemohla používať. Samozrejme, mohla som si kúpiť nový make-up, no myslím si, že by to bolo na tie dva mesiace naozaj, ale naozaj zbytočné.



Tento krém vďaka jeho zlatému mikroprášku sľubuje rozjasnenie pleti, optické vyhladenie pleti, prirodzený vzhľad a jemné skrytie nedokonalostí bez toho, aby akokoľvek zaťažil pleť.
Ja osobne som s týmto výsledkom spokojná a tento produkt podľa mňa splnil tieto sľuby. (Samozrejme, nemýľte si ho s make-upom, predsa je to len tónovací krycí krém).

Keď použijem tento krycí krém, moja pleť vyzerá živšie, jemne prekryje nedokonalosti mojej pleti a zľahka mi zakryje moje pehy a čo viac, vyzerá prirodzene, nie akoby som mala omietku na tvári.
Čo sa týka prispôsobenia farby pleti, naozaj sa prispôsobil mojej pleti a teda farebne mi naozaj sadol.
Chcela by som poznamenať, že je to len tónovací krém, takže úplne nenahradí make-up. Avšak ja osobne používam make-up iba pri rôznych príležitostiach a preto mne výmena make-upu za tónovací krycí krém naozaj veľmi vyhovuje.

Ešte by som chcela poznamenať, že ak mám veľmi silné a červené pupáky na tvári, pomôže to trocha, no nie úplne. Vtedy zvyknem siahnuť po farebnej krycej tyčinke a na to si dám tónovací krycí krém. V takomto prípade som naozaj úplne spokojná.

Napokon by som chcela poznamenať, tento krycí krém obsahuje zlatý prášok, ktorý sa na slnku jemne leskne. Vyzerá to naozaj veľmi pekne.

Vôňa je jemná a príjemná. Konzistenciou je dosť tekutý, avšak ja osobne mám rada tekutejšie krémy, ktoré sa mi oveľa ľahšie nanášajú.

Zhrnutie
Tento krém svoje sľuby aj splnil, takže som naozaj spokojná. Prispôsobil sa moje pleti, jemne kryje nedokonalosti, rozjasňuje pleť, opticky ju i vyhladí. Zlatistý mikroprášok sa pri odraze svetla jemne leskne a vyzerá to naozaj pekne.


Hodnotenie
Za mňa si tento tónovací krycí krém zaslúži 10/10, nakoľko som s ním nadmieru spokojná. Naozaj veľmi mi sadol.



V prípade, ak si chcete zaobstarať aj vy tento tónovací krycí krém, nájdete ho TU.

Menovky: , ,