Zásielková služba

So spisovateľkou Bärbel Mohrovou som mala už česť sa „stretnúť“. Čítala som od nej knihu Objednávame si z vesmíru. Ako si môžete všimnúť, táto Zásielková služba je ako keby jej pokračovanie a nakoľko sa mi kniha Objednávame z vesmíru veľmi páčila, rozhodla som sa aj pre túto knihu.
Zásielková služba z vesmíru (Bärbel Mohrová)

Vzhľad
Tak pri prvej, ako aj druhej knižke ma oslovil hneď obal, ktorý bol vlastne dôvodom, prečo som si knihu objednala. Veľmi sa mi páči tyrkysová farba a list, ktorý je vyobrazený na obálke.

Charakteristika
Ako ste si mohli všimnúť, veľmi rada čítam duchovné knihy. Táto ma taktiež zaujala svojou myšlienkou. Veď kto by nechcel navštíviť vesmírny obchod menom „Universum“ kde nájde všetko, po čom túži? A samozrejme, ako inak, tento obchod by bol ako sa hovorí, zadarmo? No,... teda nie úplne zadarmo, ale za pozitívnu energiu, radosť a vieru, že to dostanete práve vy.

Obsah
Kniha je písaná veľmi ľahkým a zaujímavým štýlom, takže nadchne asi každého. Veľmi sa mi páčia príbehy, ktoré sa v knihe nachádzajú a samozrejme i osobné skúsenosti. V tejto knihe ma zaujala myšlienka, že ak sa nám nedarí niečo dosiahnuť, znamená to, že len nevidíme signál, ktorý nám tento „Universum“ obchod zoslal. Znamená to, akoby sme nechceli prevziať zásielku (ako napr. keď nám príde papier, že si máme zásielku vyzdvihnúť na pošte do 14 dní a my nie a nie ísť po tú zásielku). Aby sme túto zásielku alebo „lístoček v schránke“ našli, musíme zmeniť svoje vyžarovanie a stotožniť sa s naším JA. Možno robíme niečo, čo nás nerobí šťastnými, alebo sa necítime dobre. Je to veľmi pekná myšlienka, ktorá je naozaj zaujímavá a zábavná.

Osobná skúsenosť
Ako som už spomínala, túto spisovateľku mám celkom rada a ani táto kniha ma nesklamala. Ľahké čítanie, zaujímavý štýl ktorý ma vždy dokáže nadchnúť. Kniha je písaná z veľkou ľahkosťou a preto sa dá i veľmi dobre čítať. Samozrejme, na čítanie duchovných kníh musíme mať v prvom rade náladu, avšak ja na túto spisovateľku mám náladu asi vždy. Táto kniha sa mi veľmi páčila, i keď môj osobný názor je, že Objednávame si z vesmíru je o čosi lepšia knižka, teda aspoň mňa o čosi viac oslovila, no v každom prípade je aj táto kniha naozaj super. Mne osobne sa táto spisovateľka páči hlavne preto, že ako spomína v tejto knihe „ani ona nie je majsterka objednávania“ a ani sa tak necíti. Jednoducho je len obyčajný človek, ktorý sa snaží objednávať si z tohto vesmírneho obchodu všetko, po čom túži a darí sa jej i keď nie vždy a nie na 100%. A keď sa jej nedarí, sú dve možnosti. Buď si svoje prianie neželá naozaj alebo nie je v súlade so svojim JA a to sa prejavuje najmä na okolí. Napr. zmešká autobus, nevychádzajú jej veci ako by chcela,... Jednoducho signály, ktoré jej ukazujú, že je v rozpore s tým, čo by mala robiť a keď sa to napraví, splnia sa jej ďalšie sny.

Táto kniha ma naozaj inšpirovala v posune a k tomu, aby som niečo u seba zmenila. Alebo skôr, aby som začala do vesmíru rozprávať čo všetko chcem a verila, že sa mi tieto priania i splnia (veď keď robím objednávky cez internetový obchod, neurobím tú istú objednávku 1000krát a hlavne, nespochybňujem ju. Samozrejme, teším sa na ňu alebo ju neriešim. No v každom prípade mám s ňou spojené len a len tie pozitívne pocity. Tak to funguje aj tu.

Pozitívne pocity a myšlienky = prijatá zásielka.
Negatívne pocity, stres, strach, netrpezlivosť, obavy, viaceré posielanie tej istej požiadavky = neuskutočnená zásielka.

A teraz je len na mne, ako sa rozhodnem. Či chcem prijímať zásielky a tešiť sa z nich, alebo si poviem „nie“ a budem kritická. No v takomto prípade sa mi vynára myšlienka: Ak to skutočne funguje, prečo to nevyskúšať? Ak sa to nesplní, nič tým nestratím a ak sa to splní, rozhodne budem nadšená.

Hodnotenie
Ako som už spomínala, túto spisovateľku mám veľmi rada a knižka ma nesklamala. Množstvo príbehov, zaujímavých inšpirácií a príjemné čítanie si odo mňa vyslúžilo 9/10. Jediná chybička tejto knihy je tá, že je podľa mňa troška krátka a Objednávame si z vesmíru sa mi zdala byť o čosi lepšia J




Týmto chcem poďakovať kníhkupectvu preskoly.sk za poskytnutie tejto zaujímavej knihy, ktorá ma inšpirovala. Ak hľadáte aj vy inšpiráciu, knihu nájdete TU.

Menovky: , ,