Deň D s loora.eu

Konečne nastal deň D, a ja som výrobky od loora.eu i využila.




Túto malú polystyrénovú truhlicu som najprv zafarbila svojimi akrylovými farbami, tak zvnútra ako aj z vonka. Potom, čo farby vyschli, rozhodla som sa vnútro tejto truhlice oživiť a ozdobiť.







Vrchnú i spodnú vnútornú stranu truhlice som sa rozhodla oživiť rôznymi ornamentmi, vzormi a motívmi, ktoré ma napadli. Na to, som ale potrebovala okrúhly štetec, ktorým sa veľmi dobre maľuje a hlavne zdobí. Tento štetec používam najmä na zdobenie alebo zamaľovanie rôznych spojov, nakoľko sa dostane do každej medzery a škáry. Samozrejme, štetec  k ozdobeniu nestačí, a tak som siahla po mojich vysnívaných pastelových farbách, ktoré vyzerajú jednoducho nádherne.

Na okraj som použila kvetinovú lepiacu látku, ktorá sa veľmi ľahko, rýchlo a pohodlne prilepila na polystyrén.


















Čo poviete na môj výtvor?







Menovky: ,