Kľúčenka FINDKEY, bezpečnosť nadovšetko

Počuli ste už o systéme FindKey?
Systém, vďaka ktorému pri stratení kľúčov máte veľkú, veľmi veľkú šancu, že sa vám kľúče vrátia. Preto sa niet čo čudovať, že som po takejto kľúčenke bez váhania siahla.




Môj výber
Ja osobne som si vybrala Opel živicovú kľúčenku v hodnote 4,99€

Cena kľúčeniek
Asi každý človek sa ako prvé spýta: čo ma to bude stáť? Kľúčenky v akcií sú od 2,50€ a ALL INCLUSIVE program za 1€ na 1 rok. Životnosť kľúčenky je cca 10 rokov. Táto cena (12,50€) na 10 rokov je neporovnateľná s problémami, ktoré by vznikli, ak by ste tento systém nemali a kľúče ste stratili. Program ALL INCLUSIVE nie je povinný (ale odovzdanie kľúčov musíte sprostredkovať sami), takže cena kľúčenky môže byť i 2,50€

Čo sa stane keď stratíme kľúče?
Je viac než pravdepodobné, že tieto kľúče o pár hodín alebo o pár dní niekto nájde, avšak nepozná svojho majiteľa.

Predstavte si, že takéto stratené kľúče nájdete na zemi, preliezke alebo hocikde inde. Čo spravíte ako prvé? Prehliadnete si kľúče a hľadáte na nich nejaký identifikačný symbol, aby ste mohli nájsť majiteľa kľúčov a vrátiť im tieto kľúče. Veď, predsa ani vám by nebolo príjemné, keby ste kľúče stratili a keby vám ich niekto priniesol, určite by ste sa potešili.

Pri prezeraní si kľúčov nájdete slovenský text na kľúčenke „findkey.eu“ s ID kľúčenky. Ako náhle toto ID pošlete na findkey.eu, obratom zavolajú majiteľovi, že sa mu kľúče našli. (Nálezca netuší, komu kľúče patria).

Majiteľ kľúčov (teda vy) nemusí vymieňať zámky a ani vyrábať náhradné kľúče od auta, bytu či firmy. Nemá stres a findkey.eu sprostredkuje odovzdanie kľúčov.

Osobná skúsenosť
Pri výbere kľúčenky sa mi veľmi páčilo, že som mala na výber z viacerých značiek áut. Ja osobne mám OPEL, takže niet pochýb, že som si ako kľúčenku vybrala OPEL so systémom FINDKEY.
Veľmi ma oslovilo, že pri objednávke som si mohla zvoliť dodanie tovaru i spôsob platby. Pri dodaní ma oslovilo i to, že som si mohla vybrať lacnejšie dodanie (pošta 2. Trieda), ale aj drahšie – kuriér. Pri platbe som si taktiež mohla zvoliť platené spôsoby (dobierka) ako aj neplatené spôsoby (platba vopred).

Čo sa týka samotnej kľúčenky, je pekná a ku kľúčom od auta sa mi veľmi hodí. Systém FINDKEY je dobre viditeľný i v prípade, že by tieto kľúče našli seniori. Samozrejme, nemôžem očakávať, že vedia pracovať s počítačom, no v každom prípade to môžu dať svojmu vnukovi či vnučke, aby mi kľúče vrátil. Teda, systém a hlavne text je naozaj veľmi dôkladne spracovaný.

Čo sa týka samotnej kľúčenky, farba ani za dažďa nebledne a na kľúčoch nezavadzia. Logo spolu s nápisom je veľmi pekné a viditeľné.

Napriek tomu, že som tieto kľúče ešte nestratila, určite som s týmto systémom spokojná. ID je originálne (rozdielne ako na stránke). Už sa nemusím báť o svoje kľúče a viem, že ak ich náhodou stratím (to neznamená, že ich teraz chcem stratiť) viem, že sa mi teraz s najväčšou pravdepodobnosťou vrátia.

Hodnotenie
Najväčšou výhodou tejto kľúčenky je to, že je FINDKEY text písaný po slovensky a teda mu každý porozumie. Systému, nápadu i výzoru kľúčenky dávam hodnotenie 10/10




Menovky: