Krabica z loora.eu

Ako som už spomínala, na loora.eu ma zaujala drevená krabica s rámom na fotku.

Čo takto si o nej prečítať niečo viac?


Vlastnosti
Materiál: Drevo
Rozmery 240 x 190 x 76 cm

Výzor
Táto krabica je vyrobená z bledého dreva. Na krabici sa nachádza rám na fotku a zrkadlo, takže si z tejto krabice môžete pohodlne a ľahko vytvoriť šperkovnicu.


Kombinácia
Ja osobne milujem drevo a preto som sa rozhodla nechať túto krabicu, v mojom podaní už šperkovnicu tak, ako je. Bez farbenia či iného spracovania. Samozrejme, túto krabicu môžete namaľovať či vyzdobiť podľa vlastného uváženia a podľa vlastnej fantázie.

Osobná skúsenosť
Do tejto šperkovnice si dávam prevažne moje TOP šperky (náramky a náhrdelníky), je pomerne veľká a rozdelená na dve časti, čo je veľmi praktické a veľmi sa mi to páči. Veľmi ma oslovilo jej spracovanie a zaujímavé otváranie, pri ktorom sa z vrchnej časti šperkovnice vytvorí strieška. Túto krabicu je možné otvárať i obyčajným spôsobom.



Nakoľko sa na tejto šperkovnici nachádza zrkadlo, veľmi mi uľahčila prácu a nemusím pri každom skúšaní odbehávať k zrkadlu.

Čo sa týka fotky, naozaj veľmi pekne vyzerá a vynikne na krabici. Ja osobne som si tam dala svoju vlastnú fotku, aby bolo vidieť, komu škatuľka patrí, a teda aby sa jej nikto iný nedotýkal.

Hoc ja som túto krabicu využila ako šperkovnicu, určite sa nájde aj iné využitie. Stačí len zapojiť svoju fantáziu.

Hodnotenie
Krabica je veľmi pekná a veľká. Je ideálna ako šperkovnica, vďaka jej unikátnemu otváraniu (normálne i pyramídové) a zrkadlu. Rám na fotku oživil túto krabicu a dodal jej šmrnc. Moje hodnotenie 10/10, nakoľko je za veľmi rozumnú a priateľnú cenu.



FOTOGALÉRIA







Vkladanie fotky ↑

Menovky: