Liftingové sérum

Každá správna žena, by sa mala starať o svoju pokožku. Ja nie som výnimkou a preto som sa rozhodla zaobstarať si liftingové sérum, ktoré ma oslovilo tak svojou cenou, ako aj svojimi sľubovanými účinkami.


Vlastnosti
Objem: 30 ml
Obal: priehľadný
Aplikácia: Pumpička

Zloženie
Ingredients (INCI): Aqua, Phosphate Buffered Saline, SH-Pentapeptide-3, Sodium Hyaluronate, Schizophyllan, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin.

Účinky
1.      Silné hydratačné a regeneračné účinky
2.      Ľahké prenikanie do pokožky, zvýšenie pružnosti pleti, tkanív, vyhladenie vrások
3.      Hĺbková hydratácia pleti a redukcia vrások
4.      Podpora vlastnej tvorby kolagénových vlákien a elastínu v pleti
5.      Posilňovanie mechanizmov regenerácie a prirodzenej ochrany pleti
6.      Zlepšenie celkového stavu pleti a jej kvality


Použitie
Aplikujte krém na vyčistenú a suchú pokožku. Aplikujte na tvár, krk a dekolt.

Dávkovanie

1-2x denne
Obal
Toto liftingové sérum má veľmi pekný obal. Vďaka jeho priesvitnosti vidím, koľko som z neho minula a zároveň, či si nemusím toto liftingové sérum opäť dokúpiť. Taktiež sa mi páči zelený ozdobný nápis na sére.


Osobná skúsenosť
S týmto liftingovým sérom som nadmieru spokojná, nakoľko jeho účinky sa u mňa potvrdili.
Aplikácia bola veľmi ľahká a jednoduchá.

Už po troch dňoch som uvidela prvé zmeny. Moja pleť je po používaní tohto krému veľmi jemná, hladká a vypnutá. Akné sa mi oveľa rýchlejšie zahojilo a obmedzilo sa mi jeho vytváranie. Moja pleť dostala veľmi peknú farbu, už nie som taká bledá, ako predtým. Čo sa týka vrások, nakoľko som mladá, tie sa mi ešte nevytvárajú, tak túto časť neviem zhodnotiť.


Hodnotenie
S týmto liftingovým sérom som nadmieru spokojná, takže ho nemôžem ohodnotiť inak, ako 10/10.


Ak vás tento produkt z keratin-exclusive.sk zaujal, nájdete ho TU.

Menovky: ,