Moje vytúžené plavky

Nakoľko je leto a tieto horúčavy sú naozaj neznesiteľné, rozhodla som sa sem pridať tri pre mňa najpríťažlivejšie kúsky, čo sa týka plaviek


1.      1. Tieto plavky majú podľa mňa naozaj veľmi praktický tvar. Dá sa v nich naozaj vyblázniť a to bez toho, aby sa posúvali alebo dokonca padli. Tieto plavky sú podľa mňa ideálne hlavne vtedy, ak sa chcete pri plávaní i zabávať a hrať sa, poprípade keď idete na kúpalisko s kamarátmi. Nájdete ich TU


2.     2.  Tieto plavky sú podľa mňa neskutočne „sexy“. Ja osobne tento štýl plaviek veľmi milujem, no úprimne? Sú ideálne na opaľovanie alebo v prípade, že si chcete naozaj iba zaplávať a nerobiť žiadne prudšie pohyby.

3.     3.  Popravde? Tieto plavky ani neviem čím ma tak oslovili. Možno tou výraznou a neprehliadnuteľnou farbou. No v každom prípade sú veľmi trendy a štýlové. Určite sú ideálne na „šantenie“ v bazéne, no na opaľovanie si ich určite neviem predstaviť. Ak vás zaujali, kliknite SEM



Menovky: