Nádherná peňaženka z jej.sk

Každý má rád peniaze a ani ja nie som výnimkou. Avšak nestačí len mať peniaze, ale treba aj miesto, kam ich dať.

Moja peňaženka sa mi pred časom zničila (zips) a nakoľko už i tak trebalo zmenu (dostala som ju pred 5mi rokmi a nie je to môj štýl), rozhodla som sa zaobstarať si krásnu novú priestrannú peňaženku.


Vlastnosti
Materiál: Hovädzia koža
Vnútorný materiál: Žakárska podšívka v kombinácií s kožou
Šírka: 19,5 cm
Výška: 10,5 cm
Hmotnosť: 260 g
Hlavné zapínanie: Magnet
Zipsová priehradka na mince: Áno
Priehradka na bankovky: Áno
Priehradka na karty: Áno
Miesto pre starý OP: Áno
Miesto pre mobil: Áno
Značka: Nucelle

Vzhľad
Táto peňaženka má naozaj pútavý tvar i farbu. Nakoľko je tyrkysová farba moja obľúbená, okamžite mi padla do oka. Čo sa týka tvaru, veľmi ma upútala jej veľkosť a unikátny vzhľad, ktorý pripomína malú listovú kabelku. Vpredu má striebornú sponu, ktorá dodá tejto peňaženke šmrnc i eleganciu.

Využitie
Táto peňaženka Silk je veľmi veľká a priestranná. Vďaka jej veľkým rozmerom a priestrannosti sa mi do nej bez problémov a pohodlne zmestí i mobil. V prípade, že ste sa rozhodli zbehnúť len na malý nákup, určite je to veľkou výhodou. Táto peňaženka vďaka jej unikátnemu vzhľadu vyzerá ako malá listová kabelka a preto sa ju nemusíte báť vziať na rýchly nákup miesto kabelky, keďže sa do nej zmestia všetky potrebné veci (mobil, peniaze, kľúč od domu).


Ako všetci vieme, najväčším problémom sú mince. Máme ich nespočetné množstvo a priehradku na mince ledva zatvárame. Vďaka veľkým rozmerom sa mi do tejto peňaženky zmestí oveľa viac mincí a teda s nimi už nemám až také problémy, ako predtým.

Čo sa týka priehradky na karty: má veľmi dobré a praktické umiestnenie – v zadnej časti vnútornej strany peňaženky. Priehradka na bankovky je taktiež v zadnej časti peňaženky z vnútornej strany, tesne pred kartami. A miesto na mobil je v prednej časti peňaženky. Toto rozmiestnenie je veľmi praktické a prehľadné.

Osobná skúsenosť
Ako som už spomínala, táto peňaženka sa podobá na listovú kabelku a nakoľko obsahuje i priestor na mobil, veľmi rada si ju beriem na „rýchle“ vybehnutie von. Napríklad na rýchlo nákup, alebo v prípade, že sa mi hodí k môjmu outfitu oveľa viac, ako ostatné kabelky, napríklad na večerné posedenie si s kamarátmi na kávičke v prípade, že mám outfit jednofarebný a chcem niečím zažiariť, alebo sa chcem zladiť do tyrkysova. V každom prípade vôbec nie je vidieť, že by išlo o peňaženku a teda ju nosím ako nádherný a elegantný doplnok.


Čo sa týka rozloženia peňaženky, veľmi ma oslovilo. Ja osobne som vlastníčkou mobilu HTC Desire 601, ktorý je trocha väčší. Nakoľko je takmer nemožné zohnať na neho kryt, táto peňaženka mi urobila veľkú radosť. Teraz, ho nosím v peňaženke a to bez toho, aby som sa bála, že sa mi rozbije či inak poškodí.

Priehradka na mince je naozaj veľmi veľká a priestranná. Hoc kariet veľa nemám, aj tieto priehradky sa mi veľmi hodia, hlavne v prípadoch, kedy chcem platiť kreditkou. Kreditku si vďaka týmto priehradkam dokážem nájsť veľmi ľahko a rýchlo. Čo sa týka priehradky na mobil a bankovky, aj toto uloženie sa mi veľmi páči. Avšak ja osobne si zvyknem mobil umiestniť do zadnej časti spolu s bankovkami a prednú priehradku nechávam voľnú, alebo tam mám rôzne dôležité informácie, ktoré si zvyknem písať na papier. Takto ich mám vždy na očiach.


Hodnotenie
S kvalitou, cenou i rozmiestnením peňaženky som nadmieru spokojná, preto jej nemôžem dať iné hodnotenie, ako 10/10


Výhody
·         Rozmery
·         Koža
·         Dizajn
·         Množstvo priehradok
·         Priestor na mobil


V prípade, že vás táto peňaženka z jej.sk zaujala, nájdete ju TU.

FOTOGALÉRIA















Menovky: ,