Ručne robená sviečka - jednoducho nádhera

Nakoľko bude mať za chvíľku moja mamina narodeniny, potrebovala som zohnať nejaký darček, ktorý bude podľa jej požiadaviek (praktický) a zároveň ma osloví.
Napokon som sa rozhodla pre krásnu ručne vyrábanú sviečkutopcandles.sk





Vlastnosti
Výroba: Ručná
Výška: 25 cm
Pozrite si video:
Výber
Na výber som mala z nespočetného množstva možností. Každá sviečka má nejaký ten svoj unikátny kód x-x-x .... Napr. 5-25-7, pričom prvé číslo označuje rad alebo inak povedané prevedenie sviečky. Týchto prevedení je dokopy 9. Druhé číslo označuje výšku (4 možnosti) a posledné číslo označuje farbu sviečky. Farebných prevedení je až 57. Dokopy viac ako 1800 možností

Môj výber
Ja osobne som si zvolila 25 cm sviečku s označením 3-25-15. Teda moja sviečka je z 3 radu s výškou 25cm a s farbou číslo 15.

Výzor
S výzorom tejto sviečky som nadmieru spokojná. Farebná kombinácia je jednoducho úžasná. Celá sviečka je prepracovaná až do tých najmenších detailov. Vyzerá naozaj veľmi pekne a elegantne.
Ja osobne som si zvolila sviečku 3 rady a som s ňou nadmieru spokojná. Vytvarovaný kvet je nádherný a farebná kombinácia, ktorú som si zvolila tiež.

Osobná skúsenosť

Už dlhšie sa mi páčili ručne vyrábané sviečky, avšak i malá obyčajná sviečka je dosť drahá. Na topcandles.sk som našla veľmi prijateľnú cenu a tak som neváhala ani sekundu.

V prípade, že ste si zvolili výber z katalógu (rovnako ako ja), potrebujete k tomu minimálnu predstavivosť, aby ste si vedeli skombinovať farbu s výškou a radou, ktorá sa vám najviac páči. Ak ste ľudia, ktorý predstavivosť nemajú, môžete siahnuť po už vyrobených sviečkach zo skladu, ktorých náhľad uvidíte v sekcií e-shopu - Skladovky.

Dodanie sviečky bolo bezproblémové. Sviečka prišla dôkladne zabalená a nepoškodená.
Sviečka je naozaj dôkladne prepracovaná, má krásne výrazné farby. Vyzerá jednoducho neodolateľné. Milujem ručné práce a táto sviečka ma nesklamala. Nádherné detaily.
Sviečka je ideálna tak ako dekorácia ako aj normálna sviečka. Jej horenie je naozaj veľmi dlhé.
Táto sviečka je ideálna aj ako darček.

Hodnotenie
Nádherná ručná práca, tvarovaná až do detailov. Túto sviečku nemôžem ohodnotiť inak, ako 10/10.
V prípade, že vás táto sviečka zaujala, rozhodne neprehliadnite katalóg topcandles.sk



 FOTOGALÉRIA




















Menovky: