Super letné šaty

Ako ste si mohli všimnúť, naozaj veľmi rada nosím šaty. A preto som si tieto krásne krátke letné šaty z www.onlinelingerie.sk nemohla nechať ujsť.



Vlastnosti
Ja osobne som si zakúpila šaty vo veľkosti L
Obvod cez prsia: 108-124 cm
Obvod v páse: 140-156 cm
Dĺžka: 80 cm

Vzhľad
Šaty majú veľmi výrazný a svieži vzor.  Vďaka ich zaujímavému a veľkému vzoru sú veľmi výrazné a neprehliadnuteľné. Ružová farba spolu so vzorom vyzerá veľmi letne a zlatý opasok spolu so zlatými ramienkami a lemom okolo krku pôsobí veľmi zaujímavo, sviežo, mladistvo a trendy. 

Využitie
Šaty sú ideálne na príjemné teplé letné dni. Veľmi rada si ich obliekam na príjemné posedenia s kamarátkami ako aj na nákupy či bežné nosenie, kedy sa chcem cítiť veľmi voľne a sviežo.

Kombinácia
Šaty obsahujú krásny motív kvetín ktorý je zapracovaný do šiat. Šaty majú zlatý opasok spolu so zlatými ramienkami a lemom okolo krku, takže by som ich ladila s ružovými či zlatými šperkami i doplnkami. Určite by som pri týchto farbách i ostala a nekombinovala tieto šaty s inými farbami.

Šaty sú vhodné k lodičkám i elegantnejším sandálom.
K týmto šatám určite nenoste žiadny náhrdelník a ani prívesok na krk.


Môj tip
Ja osobne tieto šaty najradšej nosím so zlatými šperkami (náušnicami a náramkom). K týmto šatám následne nosím čierne sandále so zlatou prackou a malú ružovú listovú kabelku.

Osobná skúsenosť
So šatami som nadmieru spokojná. Sú veľmi pekné, sexy, originálne a ženské. Vďaka ich úžasnému letnému vzoru vyzerám a cítim sa perfektne.


Tieto šaty som si veľmi obľúbila. Majú nádhernú farbu a v kombinácií so zlatou kombináciou a letnou potlačou na šatách sú jednoducho božské. Razom sa stali mojím TOP letným oblečením.

V týchto šatách ma rozhodne už nikto neprehliadne. Cítim sa v nich veľmi príjemne a výnimočne. Sú veľmi pohodlné a napriek širším rozmerom i výrazné. Jednoducho, som nadšená.

Hodnotenie

So šatami som nadmieru spokojná, preto je moje hodnotenie 10/10

FOTOGALÉRIA










Menovky: ,