WATER challenge for July

Tento mesiac som sa rozhodla spraviť si WATER challange J

Môj druhý challenge – mesiac júl
Na mesiac júl som si pripravila 1-2 mesačný challange, týkajúci sa vody.
Každá pleť a hlavne každý človek potrebuje hydratáciu. Preto som sa rozhodla
1.       Dodržiavať pitný režim (2-3 litre denne)
2.       Obmedziť sladené nápoje
3.       Hydratovať si pleť


Prečo je dobré dodržiavať pitný režim?
Asi každý vie, že 2/3 nášho tela tvorí voda. Telo musí prijímať vodu cca 2-3l každý deň. Samozrejme, tieto čísla záležia aj od hmotnosti človeka.

Vďaka pitnému režimu si doplňujeme tekutiny, ktoré sme stratili pri močení, dýchaní alebo potení. Ktoré sme stratili pri bežných činnostiach. Je neoddeliteľnou súčasťou výživy vrátane regenerácie organizmu.

Ako správne dodržiavať pitný režim?
Hlavnou látkou ľudského organizmu je voda. Iné sladené nápoje zvyšujú spotrebu vody v biochemických procesoch. Preto pri ich požívaní by sme mali prispôsobiť i pitie vody a pitný režim. Najvhodnejší typ vody je prírodná stolová voda alebo ľahká minerálna voda (obsah minerálnych látok 500mg/l).

Pocit smädu je prvým signálom nedostatku vody. Pri správnom dodržiavaní pitného režimu by sme nemali pociťovať smäd. Pri správnom pitnom režime by sme mali dodržiavať priebežné pitie. Nemali by sme piť väčšie množstvo pitia počas jedla – sťažuje to tráviaci proces.

Aby bol organizmus hydratovaný, mali by sme piť viackrát po menších častiach. Nemali by sme teda piť vodu alebo minerálne látky v menších intervaloch ale vo väčších množstvách. Tento spôsob síce zdanlivo odstráni smäd, ale nie je to v súlade s potrebami nášho organizmu. Telo si nedokáže urobiť zásoby a voda iba prejde naším organizmom a väčšina z tejto vody organizmus vylúči. Preto by sme ho mali zásobovať v častejších intervaloch.

Hydratácia pleti
Hydratácia pleti je taktiež veľmi dôležitá. Mala by zjemniť a zvláčniť pokožku, zároveň by mala obmedziť tvorenie vrások a v neposlednom rade obmedziť i kruhy pod očami.


WATHER CHALLANGE v mojom podaní
Pre správny pitný režim som si zvolila pitie čistej vody z vodovodu.
Zároveň na hydratáciu pleti použijem AVENEHYDRANCE. Tento hydratačný krém si môžete zakúpiť napríklad na parfums.sk

Prečo práve tento produkt?
Na tomto produkte ma veľmi oslovila jeho cena. Hydratačné krémy sú obvykle dosť  drahé, avšak myslím si, že cca 18eur je prijateľná cena. Videla som už aj oveľa drahšie hydratačné krémy. Taktiež ma na tomto hydratačnom kréme oslovilo i to, že AVENE HYDRANCE ponúka viac produktov, nie len tento.

Tento produkt som si zároveň vybrala preto, že je na zmiešanú a normálnu pleť. Ja osobne mám zmiešanú pleť.

Aplikácia tohto prípravku je tiež veľmi jednoduchá – aplikujeme ho na očistenú a odlíčenú pleť.
Tento krém by mal mať schopnosť transportácie vody. Zároveň by mal dlhodobo udržať vodu v pleti. Svetlicový olej, ktorý je taktiež obsiahnutý v tomto kréme, by mal vyživiť a regenerovať hydrolipidický film. SPF 20 zabezpečuje počas dňa prevenciu proti fotostarnutiu.

Výsledkom by mal byť svieži a príjemný pocit bez pnutia a podráždenia. Zároveň by mal pleť upokojiť a hydratovať.


Zároveň by som Vám chcela povedať, že tento challange bude trvať cca 1-2 mesiace, takže na mesiac Júl – August som si pripravila rovno dva „mounthy challange“. Verím, že s výsledkom budem spokojná.


Menovky: , ,