Záhradný svietnik

Neuveríte čo som našla. Na stránke bambu.sk som objavila krásny záhradný svietnik v tvare domčeka, no mne osobne sa skôr podobá na čínsku architektúru – pagody. Nakoľko milujem Čínu, rozhodne mi nemohol ujsť.



Tak a teraz, keď je už na mojom balkóne, môžete si prečítať recenziu a pozrieť fotky, ktoré som urobila.

Vlastnosti
Prevedenie: Keramika
Farba: Zelený melír
Rozmery:
Priemer 18 cm
Výška 26 cm




Výzor
Krásny elegantný keramický svietnik ideálny na záhradu či balkón. Zaručene spríjemní chvíľky strávene na záhrade a vylepší atmosféru.

Osobný názor
Napriek tomu, že je na stránke písané „domček“, ja osobne mám dojem, že je to Pagoda alebo inak povedané, budhistická stavba vyskytujúca sa prevažne v Číne. Nakoľko milujem Čínu a čínsku architektúru, tento záhradný svietnik som si rozhodne nemohla nechať ujsť.


Tento svietnik prišiel v krabici. Bol dôkladne zabalený, takže mi neprišiel rozbitý a ani oškretý napriek tomu, že je z keramiky. Čo ma ešte viac prekvapilo bolo to, že svietnik vyzerá ešte lepšie ako na obrázku. Mne osobne sa páči aj ako soška, no jeho originálne využitie ma naozaj očarilo.
Cez deň ho najradšej využívam ako sošku, ktorá urobí príjemnú atmosféru na záhrade. Túto sošku stredných rozmerov mám na balkóne, ale veľmi dobre vyzerala i na záhrade. Soška vyzerá originálne a nevšedne. Je perfektná tak v tráve, ako aj v skalke či na drevených pilinách.




V dobe, keď som mala tento záhradný svietnik ešte na záhrade, veľmi rada som si ho zapaľovala na večerných opekačkách, kedy krásne oživil atmosféru. Napriek tomu, že ho mám momentálne na balkóne a na balkóne sa nedá opekať, aj tu spríjemní atmosféru a veľmi dobre ukáže.

Je ideálny i na relaxáciu či meditáciu.

Hodnotenie
Tento záhradný svietnik mi vyhovuje veľkosťou, farbou i prevedením. Preto mu dávam 10/10


Týmto by som veľmi pekne chcela poďakovať obchodu bambu.sk, ktorý mi tento svietnik poskytol. V prípade, že aj vás tento záhradný svietnik zaujal, nájdete ho TU.

FOTOGALÉRIA










Menovky: