Naivná

Kniha Naivná ma očarila najmä jej výzorom a napriek tomu, že som ani presne nevedela o čom je (Vedela som iba to, že sa jedná o ľahko erotické príbehy, čo ma zaujalo hlavne kvôli názvu) , rozhodla som sa ju pridať do mojej knižnice.


Výzor
Obálka knihy bola vlastne hlavným dôvodom, prečo som sa pre túto knihu rozhodla. Veľmi ma zaujal. Má jemné ružové odtiene a slečna na obálke vyzerá naozaj veľmi pekne, nežne no zároveň i tajomne, jej krásne sýto modré oči dodávajú obálke šmrnc. Vločky či trblietky na obálke znásobujú tento neodolateľný vzhľad.

Obsah
Tridsať skutočných príbehov zo života bežných smrteľníkov s nádychom erotiky. Na každý deň v mesiaci jeden príbeh, ktorý vás dostane svojou spontánnosťou, živočíšnosťou a prekvapivou pointou. Príbehy sú návodom pre tých, ktorí radi experimentujú v intímnom živote a považujú sex za čosi, bez čoho by bol svet čiernobiely.

Úryvok
Kapitola „Ako myslíš miláčik“
_A čo táto retiazka? – otrčila mu svoj tenký krk, na ktorom sa jej hompáľala hrubá reťaz, akú by on ani psovi nezavesil na krk.
- Ako ty chceš, miláčik, - zopakoval, mierne zodvihol obrvy a v predstavách sa mu odvíjal iný obraz. Mária stála pred ním v obývačke, kde si pripíjali k tretiemu výročiu ich sobáša vychladeným sektom. Na prestretom stole stála miska s plávajúcimi sviečkami a ich žiara osvetľovala Máriin žiadostivý pohľad. Oči jej horeli túžbou po jeho vyšportovanom tele. Len čo si ťukli pohárikmi na vysokých stopkách, Mária si uchlipla a zmyselne sa zalizla. Pohár so šampanským naklonila a vyliala mu zopár kvapiek na jeho nahú hruď, aby ich jazykom vysala až po miesta, kam sa zatúlali. K jeho prirodzeniu. Bol vzrušený tak ako vždy, keď Mária do ich sexuálneho života vnášala vždy čosi nové. Pritiahol si ju k sebe, len čo vysala posledné kvapky sektu na konci jeho prirodzenia a pocítil jej drobné poprsie so vztýčenými bradavkami.

Osobná skúsenosť
Obálka je jednoznačne tá, ktorá mi ako prvá padla do oka, no kniha nie je o nič horšia.
Myslím si, že je táto kniha naozaj veľmi dobre spracovaná. Obsahuje množstvo zaujímavých príbehov, ktoré obsahujú tak myšlienkový pochod postáv, ako aj samotný príbeh.

Príbehy majú všetko, čo majú mať – úvod, jadro záver, pútavý a dynamický dej, rýchly spád.
Niektoré príbehy mi prišli trocha fádne, naopak iné ma nadchli svojim neočakávaným zvratom alebo neočakávaným správaním postáv. Niektoré sa mi páčili viac a iné menej. No v každom prípade som si prišla na svoje.  Veľmi sa mi na tejto knihe ale nepáčilo, že pár príbehov podľa mňa už hraničilo s normalitou.

Našťastie však väčšina príbehov bolo veľmi dobre spracovaných a zaujímavých.

Hodnotenie
Tejto knihe dávam 8/10, nakoľko je podľa mňa naozaj veľmi dobrá, avšak niektoré príbehy ma nejak neoslovili. Navyše, niektoré príbehy mi už skôr pripadali ako z telenovely.



Týmto by som veľmi pekne chcela poďakovať vydavateľstvu marencin.sk, ktoré mi tento knižný výtlačok ponúkli na zrecenzovanie. V prípade, že vás táto kniha oslovila tak, ako mňa, nájdete ju TU.

Menovky: ,