Prijímacie konanie

Asi každá žena zažila situáciu, kedy musela byť elegantná avšak nemala na to vôbec náladu. Tak takúto náladu som mala ja, keď som mala ísť na prijímacie konanie. Samozrejme, na prijímacom konaní musíme byť elegantne a pekne oblečené. Ale čo robiť, aby sme sa stále cítili dobre, keď vôbec nemáme náladu na eleganciu?


V takomto prípade nosím elegantne – obyčajný štýl.


Moja kombinácia
Ako ste si mohli všimnúť, v takomto prípade siaham po elegantnom košeli a obyčajných rifľových nohaviciach.

Táto košeľa ma oslovila najmä svojim unikátnym vzorom a nevšednosťou. Napriek tomu že je biela, má čierne bodkované detaily, takže stále pôsobí nevšedne a mladistvo. Práve toto bol dôvod, prečo ma táto blúzka tak oslovila. Napriek tomu, že to je elegantná blúzka sa v nej cítim byť stále sama sebou. Teda mladistvým a pojašeným dievčaťom, ktoré miluje nevšednosť a zaujímavosť. Blúzku hoc nosím naozaj veľmi rada, dnes som na čistú eleganciu nemala veľmi veľkú náladu.


A práve preto som siahla po tmavých modrých rifľových nohaviciach, ktoré majú zvýšený pás a vyzerajú veľmi decentne. Sú zvoncového strihu, avšak mňa hlavne oslovila ich farba. Tmavomodrá sa dá kombinovať takmer so všetkým a nepôsobí rušivo. Veľmi mi sadli do tohto outfitu. Cítim sa v nich veľmi pohodlne a dobre. Sú to také moje najobľúbenejšie nohavice, ktoré by som dokázala nosiť asi každý deň.

Moje líčenie
Hoc túto blúzku nosím veľmi rada, ako som už spomínala, dnes som na eleganciu náladu veľmi nemala a preto som sa rozhodla siahnuť po niečom „mojom“.

Nakoľko som na make-up nemala chuť, použila som iba to najzákladnejšie líčenie a to riasenku, ceruzku na pery a lesk.

Na oči som ako prvotnú použila riasenku od RIMMEL Extra WOW Lash, ktorú som naniesla zvyčajným spôsobom – potieraním štetca o riasy.

Následne som si zafarbila pery na červeno. Aby som tento efekt docielila, použila som červenú kontúrovaciu ceruzku na pery. Touto kontúrovacou ceruzkou som si, ako obvykle, obkreslila kontúru pier, aby som si spravila tú najpodstatnejšiu líniu a následne som si dôkladne pery zafarbila touto ceruzkou. Túto kontúru pier som si ešte raz obkreslila, aby som mala pery výraznejšie a opticky väčšie. Ako ste si mohli všimnúť, veľmi rada používam miesto rúžu konturovaciu ceruzku, ktorá mi zaručí, že kontúry pier budú rovnakej farby ako celé pery. Následne som na pery použila červený lesklý lesk na pery, ktorý im dodá určitý 3D efekt. Veľmi mám rada trblietky na perách a preto si takmer vždy volím trblietavý lesk. Momentálne som si zvolila tento lesk, ktorý nepoužívam často, nakoľko je na mňa dosť výrazný, avšak i on si našiel miesto v mojej kozmetickej taštičke. Je nádherný avšak na môj vkus trocha príliš výrazný, no na perách vyzerá úžasne.


Prečo som si zvolila túto kombináciu?
Ako som už spomínala v tento deň som nemala veľmi veľa chuti na eleganciu, ktorý bola potrebná. Preto som zvolila elegantne-obyčajnú kombináciu, ktorá ma vystihovala a cítila som sa veľmi dobre. V tomto líčení som sa cítila veľmi dobre, keďže pútal pozornosť a zároveň som sa cítila vo svojej koži.

Oblečenie:
Blúzka od Yolo.sk
Tmavomodré rifle z GATE
Líčenie:
Riasenka
Ceruzkana pery

Leskna pery

Menovky: ,