Sexi outfit

Tentokrát som sa rozhodla pre dravú a sexi kombináciu.



Kombinácia oblečenia
Zvodné a elegantné tričko od Yolo.sk, ma veľmi uchvátilo, vlastne aj preto sa vyskytuje v toľkých kombináciách a ani táto kombinácia nie je výnimkou. Je veľmi pohodlné a naozaj nevšedné. Ja osobne ho obľubujem hlavne preto, že ženu opticky uberie pár kíl a suknička dodá spolu s kamienkovým vrchom tomuto tričku šmrnc. Je výrazné, nádherné, elegantné a kombinovateľné takmer s hocičím. Vďaka jeho „sukničke“ sa dá kombinovať aj s farebnými legínami.



Legíny, ktoré som si kúpila v GATE ma taktiež veľmi oslovili. Sú teplé a majú zaujímavý vzor. Vďaka ich čiernemu pruhu na bokoch sa veľmi dobre kombinujú s čiernym topom. Tento leopardí vzor opticky predĺži nohy a zároveň upúta pohľad na ženský zadok. Ale to robia asi každé legíny. Napriek tomu, že sa tieto legíny veľmi ťažko kombinujú s iným farbami ako sú čierna či biela, veľmi rada ich nosím napríklad na diskotéky alebo rôzne iné akcie, kde chcem byť výrazná a upútať na mňa pohľady. Tento materiál je taktiež veľmi príjemný i na dotyk a teda i na nosenie.


Moje líčenie
Ako som už spomínala, k tomuto elegantnému tričku treba nejaký výrazný kúsok (napr. líčenie). Tentokrát som zvolila výrazné legíny leopardieho vzoru a jemnejšie líčenie, ktoré bolo v súlade s celkovým outfitom.

Ako prvé som si samozrejme musela vyčistiť pleť, nakoľko som nechcela použiť make-up. Toto čistenie som uskutočnila pomocom micerálnej čistiacej vody 3 v 1  od Loréal Paris. S touto čistiacou vodou som nadmieru spokojná, nakoľko mi dôkladne prečistila pleť. Vyzerala zdravo, vypnuto a plná energie.

Tak, keď už mám pleť dôkladne očistenú a vyzerá naozaj sviežo a živo, môžem siahnuť po maľovátkach, konktrétne po čiernej vodeodolnej riasenke a leskom na pery v oranžovom odtieni.

Ako ste si mohli všimnúť, pri líčení vždy začínam s očami. Tento deň nebola výnimka, takže ako prvé som si do ruky vzala čiernu vodeodolnú riasenku (Artdeco Mascara Perfect Volume). Kefka veľmi pohodlne padne do ruky a tak je maľovanie ľahké a bezproblémové. Riasenku som aplikovala na dva krát. Takže, najprv som si obe oči namaľovala tzv. žmurkajúcim spôsobom a nechala riasenku. Nechala som riasenku chvíľku zaschnúť a následne som si mihalnice dofarbila nanášaním riasenky na mihalnice, už tradičným spôsobom, teda potieraním štetca o riasy. Keď som mala mihalnice zafarbené tak, ako som chcela, mohla som riasenku odložiť a vybrať lesk na pery.

Na pery som si zvolila Lancome Juicy Tubes lesk na pery. Hoc som zástancom leskov na pery so štetcom, tento lesk na pery ma oslovil svojou farbou a tak som mu nevedela odolať. Nanášanie je pomerne jednoduché, aj keď to nie je ten môj štetcový štýl. Farbu som si dôkladne naniesla na pery (stačilo jeden krát) a moje líčenie a celkový outfit bol u vytúženého konca.



Výsledný efekt
Ako si môžete všimnúť, leopardie legíny pôsobia veľmi sexi a zvodne. Top pôsobí veľmi elegantne. Kombinácia týchto dvoch kúskov pôsobí veľmi „sexi“. Túto kombináciu najradšej nosím na diskotéky alebo keď idem s kamarátkami von. K týmto dvom výrazným kúskom si na výrazný make-up už netrúfam a preto som si zvolila jemné a decentné líčenie bez použitia make-upu. Pôsobí veľmi jemne a nežne.

Oblečenie:
Legíny z GATE
Tričko od Yolo.sk

Líčenie:
Micerálnačistiaca voda
Vodeodolnáriasenka
Lesk na pery

Menovky: , ,