SUNNY challenge - august

V mesiaci Júl-August som si zvolila rovno 2challange – WATHER challenge a SUNNY challange. Verím, že sa Vám tieto challange-i budú páčiť a že s výsledkom budete spokojní.
Myslím si, že je momentálne veľmi aktuálny slnečný challange, teda chránenie pred slnkom.


Môj tretí challenge – mesiac august
Tento SUNNY challenge bude trvať, ako to už názov mounthy challenge ukazuje, bude trvať jeden celý mesiac.
Každé telo a hlavne pleť potrebuje ochranný krém pred slnkom preto som sa rozhodla:
1.       Natierať sa opaľovacím krémom
2.       Natierať sa po-opaľovacím krémom

Prečo je dobré používať opaľovacie krémy?
Vedeli ste o tom, že 40% žien a 70% mužov dodnes nepoužíva opaľovací krém a tým si tak zvyšuj „šancu“  zhubného nádoru kože?
Rakovina kože je samozrejme tá najzávažnejšia časť, avšak nie je to jediný dôvod, prečo by sme sa mali báť.

Bolestivé spálenie. Asi už každý pozná ten pocit spálenia. Cez noc vás bolí každé pervalenie, neviete zaspať kvôli spáleninám. Ráno vás bolí každý pohyb a oblečenie si oblečenia je horor.
Pigmentové škvrny. Pokiaľ nechcete mať pigmentové škvrny po celom tele, dôkladne sa krémujte. Slnko nesvieti len v Taliansku a na plážach, preto sa natierajte aj cez deň počas toho, kým si vychutnávate zmrzlinu v meste.
Vrásky. Koža, ktorá je vystavená silnému slnečnému žiareniu rýchlejšie starne. Preto by sme mali používať opaľovací krém, aby naša pleť nestratila pružnosť a vrásky vznikajú oveľa rýchlejšie.
Vysušená stará koža. Čím viac slnka pôsobí na pokožku, tým horšie s vekom vyzerá a preto ju treba pred slnečným žiarením chrániť. Hnedá pokožka je síce krásna, ale keď presedíte na slnku celé leto, za chvíľku majú farbu čokolády. Ich koža je vysušená, matná a vráskavá. A to po celom tele
Neustála hydratácia. Pokiaľ budete používať opaľovací krém, zvláčňujete tým svoju kožu a ona to určite ocení.

SUNNY CHALLANGE v mojom podaní
Pre správnu ochranu proti slnku som si zvolila hneď niekoľko produktov.
Hoc som spomínala, že na tvár by sa mala používať 50-ka, v tomto zhreším. Nerada na tvár používam krémy, na tvár používam radšej „rozprašovače“. Preto som si zvolila tento VODEODOLNÝsprej s faktorom SPF 30. Na telo som si taktiež zvolila opaľovacievodeodolné telové mlieko s faktorom SPF 30 a samozrejme po opaľovaní (nakoľko ja vždy sčereniem) som si už po druhýkrát vybrala tónovacie hydratačné mlieko s betakaroténom po opaľovaní.

Prečo práve tieto produkty?
Priznám sa, tieto produkty som mala aj minulý rok a bola som s nimi nadmieru spokojná. Rozprašovač, ktorý používam na pleť má veľmi ľahkú aplikáciu a hlavne sa pri ňom nemusím báť, že ak si ho aplikujem počas dňa bez zrkadla, že budem biela. Pri tomto spreji sa mi to ešte nestalo.
Krém SPF 30 ma veľmi oslovil hlavne preto, že je vodeodolný. Takže si ho môžem natrieť hocikedy a nemusím myslieť na to, že keď vyleziem z bazéna potrebujem hneď i krém.
V neposlednom rade moja TOP-ka tónovacie mlieko s betakaroténom. Vždy som sa opaľovala do červena a potom som vyzerala ako „prasiatko“. Odkedy som pred rokom prišla na tento krém, hoc nie som čokoládovo hnedá ako väčšina, aj tak som s ním veľmi spokojná, lebo som hnedá. Konečne sa cítim perfektne v mojej hnedej koži.

Verím, že Vás môj výsledok osloví.

Menovky: , ,