Tónovací krém

Nakoľko som s tónovacím krémom Natural Look bola nadmieru spokojná, rozhodla som sa zakúpiť si ďalší tónovací krém z rady starostilovisto o ochranu pleti a make-up.



Vlastnosti
Obash : 50 ml

Určený pre:
Suchú, zrelú, normálnu a zmiešanú pleť.

Účinky
Účinne skryje drobné nedostatky pleti, pričom ju nezaťažuje. Je vhodný pre všetky ženy, ktoré používajú klasický make-up. Pre dosiahnutie zamatového vzhľadu pleti ho môžeme ľahko prepudrovať.

Aplikácia
Miesto denného krému. U príliš suchej pleti na denný krém.         

Osobná skúsenosť
Tento tónovací krém má naozaj veľmi ľahkú aplikáciu. Je pomerne tekutý a veľmi dobre sa vpíja do pokožky. Taktiež sa dokáže prispôsobiť farbe pleti, takže ju mám vždy dokonalú a nevyzerám, akoby som mala masku na tvári. Za ďalšiu veľmi veľkú výhodu považujem i to, že moju pleť vôbec nezaťažuje.

Tento krém používam najčastejšie v kombinácií s pudrom, avšak podľa mňa to nie je potrebné. Robím to hlavne preto, že keď sa s kamarátkami fotíme, aby som sa neleskla (čo spraví i normálny make-up bez použitia pudru).

Veľmi sa mi na ňom páči i to, že prekryje nedokonalosti pleti i keď nie tak, ako make-up no je to len krycí krém. V každom prípade toto prekrytie je také na hrane (ani nie extrémne ale ani nie žiadne), takže ho veľmi rada používam hlavne keď mám na tvári iba malé nedokonalosti.

Tento tónovací krém je určený pre takmer každý typ pleti, takže ním nič nepokazíte.

Hodnotenie
S týmto tónovacím krémom som nadmieru spokojná a preto je moje hodnotenie 10/10

V prípade, že ste si neni istý, s týmto tónovacím krémom, máte možnosť zakúpiť si i 4ml balenie a to konkrétne TU.


Menovky: , ,