Vegánsky peeling

Milujem telové peelingy, ktoré mi masírujú pokožku a preto som sa tentokrát rozhodla konečne vyskúšať i vegánsky pleťový peeling z biokozmetikaorganicare.sk



Vlastnosti
Objem: 100 ml
Hlavné zložky: Kokos a argán

Vôňa
Bez vône.

Použitie
2x týždenne vmasírovaním do pokožky. Následne počkajte 2-3 minúty a peeling zmyte.

Sľubované účinky
Osobná skúsenosť
Tento produkt ma už na prvý dojem upútal, nakoľko je vegánskeho pôvodu a s kokosom. Ja osobne milujem peelingy i kokos a preto som si tento výrobok nemohla nechať ujsť.

Nemám rada, keď sa mi otvárajú póry a potom sa mi i upchávajú. Vlastne, kto by to mal rád? Preto som sa rozhodla zakúpiť si tento produkt a na môj veru i zaúčinkoval. Póry už nie sú také veľké a pleť je oveľa príťažlivejšia.

Tento peeling, nakoľko by mal zlepšiť elasticitu pleti zvyknem používať i na krk, nakoľko mám problém s ovisnutou kožou na krku. Po týždni som videla menšie, no i tak zmeny a moja koža na krku je o čosi vypnutejšia.

Po používaní tohto peelingu mám pleť extrémne jemnú, alebo ako sa hovorí: moja pleť je jemná ako „detská prdelka“. Častokrát sa pristihnem pri tom, že si hladím líce, čo je to také príjemné a neviem s tým prestať.

A nakoľko neobsahuje umelé farbivá a pod., nemusela som sa báť, že moja pleť zle zareaguje na tento prípravok.

Hodnotenie
S pripravkom som veľmi spokojná, len mi tam trocha chýba vôňa kokosu. No v každom prípade svoje účinky splnil a preto je moje hodnotenie 10/10


Menovky: ,