21. Narodeniny, jupííí. A čo tento rok?

Tak, dnes je to už 21 rokov, čo som uzrela svetlo sveta.


Keďže je to dnes moja 21 (aj keď ja stále tvrdím, že mám 16 s vodičákom popr. 18 s vodičákom), pripravila som si pre vás 21 vecí, ktoré chcem v tomto roku stihnúť :)


1. Úspešne dokončiť 1. ročník VŠ  
2. Pokračovať v Kung-Fu 
3. V Kung-Fu sa naučiť niečo nové
4. Spoznať nových ľudí
5. Byť šťastná
6. Mať o polovicu viac pravidelných čitateľov, ako teraz (60)
7. Napísať minimálne 200 príspevkov v tomto roku 
8. Čo najmenejkrát zaspať do školy
9. Zo všetkých tréningov v tomto roku vymeškať max. 1 
10. Prečítať minimálne 21 kníh
11. Dožiť sa mojej 22
12. Nájsť si minimálne 2 nových kamarátov
13. Zlepšiť sa v Maďarčine
14. Naučiť sa minimálne 300 nových maďarských slov
15. Občas sa pozrieť do učebníc
16. Veriť si
17. Ísť aspoň 3krát do kina
18. Byť zdravá
19. Nepočúvať tú istú pesničku dokola (ESSEMM - NEKED ÍROM)
20. Nestratiť svoju CRAZY tvár
21. Snažiť sa splniť všetko z tohto zoznamu

Viete o tom, že som ani netušila aké môže byť ťažké napísať 21 uskutočniteľných želaní?
P.S. aby mi nebolo ľúto, škola mi začína práve dnes

Menovky: