Septembrové akcie na notino.sk

V Septembri si pre vás notino.sk pripravilo ďalšie akcie.



Ako prvé na mesiac september tu máme niečo pre pánov J
Názov akcie: Špeciálny darček pre pánov
Platnosť akcie: Akcia prebieha od 27.07.2015 do vypredania zásob
Popis akcie: 1+1 ZADARMO: Kúpte si akýkoľvek parfém Nautica a dostanete ako darček pánsku kozmetickú taštičku
Osobná skúsenosť
Keďže nie som chlap, túto akciu neviem veľmi zhodnotiť. No ak by bolo toto puzdro aj k ženskej vôni, mňa by to veľmi potešilo. Je to ideálny spôsob prenášania parfumu hlavne na cesty. No taktiež je to perfektné i pri prenášaní vo veľkej kabelke (pri mužoch v ruksaku), kedy máme veľa vecí na kope. Takto by vôňu nájdeme rýchlejšie a ešte k tomu bude v trendy obale.

Ďalšia akcia poteší najmä ženy s nepoddajnými vlasmi.
Názov akcie: Najobľúbenejší lak na vlasy ZADARMO!
Platnosť akcie: Akcia prebieha od 06. 08. 2015 do vypredania zásob
Popis akcie: 1+1 ZADARMO: Kúpte si niektorý z piatich najobľúbenejších produktov značky Diet Esthetic a k nákupu dostanete skvelý lak na vlasy Wella Professionals Performance 500 mlZADARMO! Akcia sa vzťahuje na tieto produkty: arganový olej Diet Esthetic Argan Oil, krém s hadím jedom Diet Esthetic SnakeActive, pleťové sérum s hadím jedom Diet Esthetic SnakeActive, krém s extraktom zo slimáka Diet Esthetic Vit Vit a hydratačný krém s kaviárom Diet Esthetic Caviar.
Osobná skúsenosť
Ja osobne tento lak na vlasy poznám a mám ho aj celkom rada. Nakoľko je však jeho stupeň 2, zvyknem ho používať v kombinácií s tužidlom na vlasy. V každom prípade som s ním celkom spokojná. Je dosť veľký a značku Wella mám naozaj veľmi rada. Žiaľ, Esthetic značku nepoznám a teda neviem zhodnotiť tieto výrobky.

Ďalšou a pre mňa naozaj atraktívnou akciou sú slnečné okuliare
Názov akcie: 1 + 1 zadarmo
Platnosť akcie: Akcia prebieha od 18.08.2015 do vypredania zásob.
Popis akcie: Ku každému zakúpenému produktu vlasovej kozmetiky značiek Revlon Professional, Orofluido a Uniq One vám automaticky pribalíme štýlové slnečné okuliare ZADARMO! Tak sa poponáhľajte, akcia platí len do vypredania zásob.
Osobná skúsenosť
So značkou Orofluido som sa už mala česť stretnúť a som s ňou nadmieru spokojná. Ja osobne som už viackrát použila a som nadmieru spokojná. Čo sa týka okuliarov, veľmi sa mi páčia. Zaujal ma drevený rám a keďže mám naozaj veľmi rada modrú farbu, celé okuliare sú podľa mňa veľmi trendy, zaujímavé a nevšedné. Túto akciu určite využijem už len preto, že som sa do týchto okuliarov naozaj zamilovala.

Poslednou akciou, ktorú mám pre vás v tomto príspevku pripravený je Colgate
Názov akcie: Nenechajte si ujsť!
Platnosť akcie: Akcia prebieha od 20.08.2015 do vypredania zásob.
Popis akcie: Nepodceňujte starostlivosť o svoje zuby! Kúpte si čokoľvek od značky Colgateminimálne za 4 EUR a my vám k objednávke automaticky pribalíme zubnú kefku Colgate ZADARMO! Akcia platí len do vypredania zásob.
Osobná skúsenosť
Colgate značku som naozaj veľmi rada používala, aj keď som už našla o trocha kvalitnejšie pasty. V každom prípade sa táto akcia rozhodne oplatí a keďže je Colgate značka naozaj dobrá, niet nad čím uvažovať.
Už ste si niekedy objednávali kozmetiku z parfums.sk? Ktorá akcia vás najviac zaujala?


Menovky: ,