Superstyle.sk a s ním v poradí už TRETÍ nákup :)

8:58:00 Katarína Sládečková 11 Comments

Na tento mesiac som si na stránke superstyle.sk ako posledné zakúpila dva kryštálové sety a jedny tyrkysové náušničky.



Srdiečkový set



Farba: crystal
Tvar: srdiečka

Keďže mám veľmi rada srdcový tvar, týmto náušniciam som nemohla odolať. Sú nádherné, zaujímavé a originálne. Tieto srdiečka sú dozdobené kryštálovými kamienkami, ktoré dodávajú celkovému vzhľadu šmrnc, eleganciu a ženskosť.
Určite ich ocení každé romantické dievča, slečna či žena, ktorá je jemná a nežná. Práve takto na mňa vplýva tento set.









Kryštálové slzičky


Farba: ružová
Tvar: slzy


Ďalším setom boli kryštálové slzičky, taktiež dozdobené kamienkami. Majú naozaj krásnu a unikátnu farbu a tvar jej tiež veľmi zaujímavý a atypický. Mňa osobne veľmi očarili a keďže som milovníkom Swarovski kamienkov, rozhodne mi tieto šperky nemohli chýbať.

Farba: neónovo tyrkysová
Materiál: veľmi ľahký
Cena: 1,90€

Tieto náušnice majú naozaj unikátnu a originálnu tyrkysovú farbu s nádychom neónovej farby. Najviac ma na týchto náušniciach zaujalo ich zadnú zapínanie – za pomoci malého kryštálika. Pôsobí to veľmi nežne a pekne, hlavne v prípade, že si necháte vypnuté vlasy. Zároveň je táto farba nesmierne unikátna a dovolím si povedať, že som podobnú farbu ešte nikdy nevidela. Krásna jemne tyrkysová z nádychom do neónu. Jemná, ženská, mladistvá, pútavá. Náušnice ma naozaj veľmi oslovili.


A čo vy? Ktorý produkt sa vám z eshopu superstyle.sk najviac páčia? 

11 komentárov:

  1. Hezké doplňky sis pořídila, jen škoda, že fotky nejsou kvalitnější :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  2. katka, tie posledné náušničky by si mala mať naopak - diamantíkom vpredu :).
    je to "inšpirované" (fake) Chanel (myslím, že) minuloročnou jarnou kolekciou, ako sú napr TIETO :).
    aj ja mám asi 5 alebo 6 párov takýchto náušníc, len nie s diamantikom ;).
    inak, krásne kúsky si si vybrala!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som si to myslela, ale.vzhľadom k tomu, že je gulicka viac ako veľká, tak sa mi to naopak nedá dať. A možno mám len malé uši :D ....

      Odstrániť
    2. Vyskúšam to ešte raz :) ale ak mám but uprimna, nebola som 100% istá kde je predok ale takto sa to oveľa ľahšie navliekalo a aj mi to išlo :)

      Odstrániť
  3. Koukám, že tě stránka velmi zaujala. :-D Nejvíce se mi líbí ten srdíčkový set. :-) Dneska jsem zkoušela tvé tetování a vypadá skvěle. Jsem zvědavá, jak dlouho mi vydrží. Odložím si ho na další léto. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Před pár lety by mě velmi zaujala ta srdíčka :) Teď už ale šperky skoro nenosím a když, tak velmi minimalistické.
    Chci pochválit název blogu, hodně dobré, navnadilo mě to se sem k Tobě podívat :)

    Janina

    http://janinablogopisec.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie modré/tyrkysové sú nádherné :)
    www.vanesasworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja osobne milujem kryštáľové veci a Swarovski elements :) Preto som srdiečkam a slzičkám nevedela odolať. Tie tyrkysové náušnice ma ale taktiež oslovili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Awesome..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Bollywood

    OdpovedaťOdstrániť