Akcie nekončia

0:02:00 Katarína Sládečková 8 Comments

V októbri s akciami notino.sk nekončí a prichystalo si pre vás ešte niekoľko naozaj atraktívnych akcií.


Názor akcie: Nová vôňa adidas Originals + skvelý darček ZADARMO
Dátum akcie: Akcia prebieha od 21.09.2015 do vypredania zásob.
Popis akcie: Vyskúšajte novú vôňu Born Original ekluzívne na parfums.sk! K nákupu dámskej vône Born Original 30 ml obdržíte telové mlieko zadarmo. Alebo kúpte pánsku vôňu Born Original 30 ml a ako darček dostanete pánsky sprchový gél. Každý darček zdarma má hodnotu 8,90 EUR! Tak neváhajte a vyskúšajte tieto úžasné vône.
Osobné hodnotenie: adidas značku mám veľmi rada a preto ma táto akcia veľmi potešila. Ja osobne mám síce od nich zväčša dezodoranty popr. toaletné vody, ale tieto noviny vyzerajú naozaj zaujímavo. A aj cena týchto vôní je veľmi prijateľná.

Aj pre milovníkov značky Vichy sa tu tentokrát niečo nájde
Názov akcie: 2 + 1 zadarmo
Dátum akcie: Akcia prebieha od 22.09.2015 do vypredania zásob.
Popis akcie: Ku každým dvom kúpeným výrobkom kozmetiky Vichy od nás dostanete štýlový a praktický darček - plechovú krabičku Vichy. Tak neváhajte, akcia platí len do vypredania zásob.
Osobné hodnotenie: Mne osobne sa tieto plechové krabičky veľmi páčia. Majú zaujímavé motívy a každý má niečo do seba. Je škoda, že si človek nemôže vybrať tú dózu, ktorá ho oslovila najviac a zároveň nie sú písané jej rozmery. No i tak sa podľa mňa táto akcia naozaj oplatí – a to hlavne pre tých, ktorý používajú značku Vichy a sú s ňou spokojní.

Značku Avéne určite každý pozná. A ak ju človek i používa, určite sa mu táto akcia bude naozaj veľmi páčiť.
Názov akcie: Micelárna voda Avéne ZADARMO
Dátum akcie: Akcia prebieha od 23.09.2015 do vypredania zásob.
Popis akcie: Kúpte si akékoľvek výrobky značky Avène minimálne za 24€ a dostanete od nás super darček - skvelú micelárnu vodu Avène Skin Care Micellar Lotion Cleanser and Make-up Remover 100 ml ZADARMO! A pozor, akcia platí len do vypredania zásob.
Osobné hodnotenie: Ja osobne Avéne používam najmä cez leto, na osvieženie pleti, kedy sa veľmi rýchlo pokožka vysušuje a popravde, človeku je i strašné horko. Keď použijem túto vodu, je mi o čosi lepšie a teda sa jej nedkážem vzdať. Čo sa týka ostatných výrobkov, od Avéne poznám iba tento jeden produkt a ostatné som neskúšala a ani som sa o ne nejak nezaujímala, no vyzerá zaujímavo.

Ako poslednú a asi najväčšiu akciu si pre vás parfums.sk pripravilo super darček so značkou Sisley
Názov akcie: 2 + 3 zadarmo!
Dátum akcie: Akcia prebieha od 27.09.2015 do vypredania zásob.
Popis akcie: Vyskúšajte si mimoriadne a okamžité účinky kozmetiky Sisley a získajte skvelý darček! K nákupu akýchkoľvek dvoch výrobkov od Sisley práve teraz získate mix troch mini výrobkov Sisley zo starostlivosti o pleť ZADARMO. Je to jedinečná možnosť, ako si vyskúšať ďalšie výrobky od Sisley, tak neváhajte!
Osobné hodnotenie: Táto akcia ma oslovila zo všetkých októbrových akcií najviac. Je to veľmi drahá no zároveň kvalitná značková kozmetika a ich parfémy voňajú priam nádherne. Žiaľ, ako študentka si do tejto akcie nemôžem dovoliť ísť, ale keby som mala viacej peňazí, určite neváham ani sekundu.

Čo hovoríte na októbrové akcie?


8 komentárov:

  1. O těchto akcí ani nevím! Vypadají moc dobře, už bych mohla začít nakupovat dárky na Vánoce :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež ma hneď napadli darčeky na Vianoce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejvíc mě zaujala akce se značkou Avene, musím to omrknout, jestli to platí i u nás :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie voňavky vyzerajú super :) A chcem ťa pozvať na moju giveaway :)
    www.looksbyann.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Koukala jsem na naše český parfums a taky tam máme nějaké akce :)

    Ili Libertad

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Thanks for sharing..

    http://www.angelnx.com/

    http://www.angelnx.com/Lehenga-Choli

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem baby za komentár velmi ma vaše komentáre tešia

    OdpovedaťOdstrániť