Čo sa mi dnes prohodilo ?

Ahojte :)


Dnes som sa rozhodla podeliť sa s vami môj naozaj neočakávaný a veľmi príjemný zážitok.

Do mojej predajne (brigádujem v ezoterickom obchode) chodí veľmi často jeden muž, ktorý má okolo 40 rokov. Je veľmi milý a naozaj veľmi komunikatívny. Veľmi často u nás v meste hráva na..ulici na gitare a jednoducho robí si presne to,, čo má rád.

Dnes som ho stretla, ako hral opäť na ulici a zastavil ma, aby mi zahral pesničku. Bol veľmi milý a pesničky mali samé pozitívne slová. Aby toho samozrejme.nebolo málo, povedal mi pri rozhovore, že som veľmi schudla a že či som prestala jesť, lebo to je naozaj veľká zmena (koho by to nepotešilo?) Potom mi povedal, že mám nesmierne pozitívnu a dobrú energiu, čo ma taktiež veľmi potešilo. A napokon mi zahral ešte jednu pesničku :)

Takéto pekné zážitky u mňa nie sú až tak bežné, no bolo to super. :)

Menovky: