Knižka pre parádnice - krásne nechty

Ktorá malá-veľká parádnica by netúžila po nádherných nechtoch? Takých, aké má jej mamička alebo naopak takých, aké vidí v televízore? V televízií vidíme samé TOP modelky a niet sa čo diviť, že takou chce byť i malé dievčatko. Práve preto som sa rozhodla siahnuť po knižnej septembrovej novinke pre dievčatá – Krásne nechty


Vzhľad
Kniha sa mi veľmi páči, je krásna, nápaditá a určite zaujme každé dievčatko, ktoré miluje kozmetiku a snaží sa podobať svojej mamine.

Obsah
Staň sa nechtovou dizajnérkou a navrhni tú najkrajšiu úpravu nechtov!
Kombinuj farby, trblietky, ozdoby či tvary a nájdi štýl, ktorý bude naozaj dokonalý a cool!
Tvoj salón krásy sa práve otvára, tak pozvi svoje kamošky a riadne to tam roztočte...

Osobná skúsenosť
Kniha je vyrábaná presne na mieru detí. Deti milujú kreslenie, a preto je táto kniha zostrojená na vytváranie rôznych nových nechtových nápadov či už použiteľných alebo nepoužiteľných. Skrátka sa môžu dievčatká vyhrať a to i bez toho, aby si lakovali svoje nechty.

V knihe nájdete i pár doplnkov, ako je pilník na nechty, nálepky na nechty, oddeľovač prstov, trblietavé kamienky na nechty a to všetko si môžete zbaliť do ružovej taštičky, ktorá je súčasťou balenia.

Tieto darčeky ku knihe sú naozaj použiteľné, nie ako k väčšine detských časopisov – darček, ktorý sa okamžite rozpadne, je nepoužiteľný, nemá dobrú vôňu alebo je človeku úplne nanič a nesúvisí ani s daným časopisom (skrátka niečo, len aby sa časopis či kniha predávali). Na týchto drobnostiach si však dali záležať. Pilník je použiteľný a naozaj splní svoju funkciu. Nálepky sa dajú nalepiť na nechty, trblietky sa taktiež dajú aplikovať, oddeľovače prstov sa po aplikácií nerozpadnú a taštičke sa pri otváraní a zatváraní nerozpadne zips (veľmi rada sa hrám zo zipsami, a ešte sa nerozpadol)

Hodnotenie
Podľa mňa, je to veľmi pekný darček pre dievčatká. Chýba mi tam však aspoň mini-lak, ktorý je základom. Chápem však, že každé dievčatko má rado inú farbu a teda by bola „trefa“ naozaj ťažká. Preto je moje hodnotenie 9/10


Týmto by som sa veľmi pekne chcela poďakovať vydavateľstvu Fragment, ktoré mi túto knihu poskytlo ako recenzný výtlačok. V prípade, že vás kniha zaujala, nájdete ju TU.

Menovky: ,