LOOM gumičky

10:51:00 Katarína Sládečková 3 Comments

Kto by nepoznal LOOM gumičky a nevyrábal z nich náramky?

Ja som si na to síce minulý rok (keď to bol extra trend) nenašla čas, no niekedy od začiatku mája som sa nechala strhnúť DIY vecičkami a k tomu neodmysliteľne patria i náramky. Vyrábala som už niekoľko rôznych náramkov (či už z minerálov alebo korálkov), no LOOM som ešte nevyrábala. Tak som sa rozhodla siahnuť i po takejto, i keď trocha oneskorenej výrobe.

Ako prvé som si samozrejme musela kúpiť nejaký boxík na výrobu náramkov. Aj keď som mala na výber z viacerých farieb (ružová, modrá, fialová a ešte veľa ďalších), ja osobne som si vybrala zelený box ktorý obsahoval: 600ks gumičiek, 24 kusov klipsov, 1 háčik a 1 stojan na výrobu.


Samotná výroba je podľa mňa naozaj veľmi jednoduchá a zvládne to i malé dieťa. Viac menej i preto, že sa o návode dočítate takmer všade a ak človek pohne trocha rozumom (a videl už takýto náramok) príde na to i sám. Ja som výrobu odkukala viac-menej od môjho najlepšieho kamaráta, ktorý sa cez leto venoval iba tomuto. A keďže som výrobu videla na vlastné oči, veľmi rýchlo som sa do toho dostala.

Myslím si, že takéto náramky sú naozaj veľmi pekné a najmä sa mi páči, že si človek môže vybrať i farebný štýl a podobné.

Zatiaľ sa vám ale chcem pochváliť náramkami, ktoré mám v mojej šperkovnici ja. V mojej šperkovnici je LOOM náramkov ale omnoho viac. Niektoré som vyrobila ja, niektoré mi darovali kamaráti a ten čierno-biely je od môjho najlepšieho kamaráta, ktorý nosím najmä ako talizman.

Jednou z originálnych vecí pre náročných je, že sa z takýchto gumičiek dá spraviť aj množstvo zaujímavých výtvorov ako napríklad korytnačka, srdce, medveď ale dokonca aj Santa Klaus s pani Santa Klausovou. Stačí mať inšpiráciu a šikovné ruky a z takýchto obyčajných gumičiek sa aj pod vašimi rukami môže stať majstrovské dielo.


Kto z vás pozná tieto LOOM gumičky a aj z nich už niečo vytvoril? 

3 komentáre:

  1. Poznám, ale nemám. Viděla jsem z toho krásné postavičky, jak sama píšeš. Náramky mě moc nelákají. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné výrobky jsou z těchto gumiček, ale já na takové aktivity nemám bohužel čas.
    SimonetaBlog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahojte baby. Ďakujem za komentáre. Čo sa týka toho času, ja to zvyknem robiť pri televízore, takže spájal relax s niečím tvorivým.

    OdpovedaťOdstrániť