LOOM gumičky

Kto by nepoznal LOOM gumičky a nevyrábal z nich náramky?

Ja som si na to síce minulý rok (keď to bol extra trend) nenašla čas, no niekedy od začiatku mája som sa nechala strhnúť DIY vecičkami a k tomu neodmysliteľne patria i náramky. Vyrábala som už niekoľko rôznych náramkov (či už z minerálov alebo korálkov), no LOOM som ešte nevyrábala. Tak som sa rozhodla siahnuť i po takejto, i keď trocha oneskorenej výrobe.

Ako prvé som si samozrejme musela kúpiť nejaký boxík na výrobu náramkov. Aj keď som mala na výber z viacerých farieb (ružová, modrá, fialová a ešte veľa ďalších), ja osobne som si vybrala zelený box ktorý obsahoval: 600ks gumičiek, 24 kusov klipsov, 1 háčik a 1 stojan na výrobu.


Samotná výroba je podľa mňa naozaj veľmi jednoduchá a zvládne to i malé dieťa. Viac menej i preto, že sa o návode dočítate takmer všade a ak človek pohne trocha rozumom (a videl už takýto náramok) príde na to i sám. Ja som výrobu odkukala viac-menej od môjho najlepšieho kamaráta, ktorý sa cez leto venoval iba tomuto. A keďže som výrobu videla na vlastné oči, veľmi rýchlo som sa do toho dostala.

Myslím si, že takéto náramky sú naozaj veľmi pekné a najmä sa mi páči, že si človek môže vybrať i farebný štýl a podobné.

Zatiaľ sa vám ale chcem pochváliť náramkami, ktoré mám v mojej šperkovnici ja. V mojej šperkovnici je LOOM náramkov ale omnoho viac. Niektoré som vyrobila ja, niektoré mi darovali kamaráti a ten čierno-biely je od môjho najlepšieho kamaráta, ktorý nosím najmä ako talizman.

Jednou z originálnych vecí pre náročných je, že sa z takýchto gumičiek dá spraviť aj množstvo zaujímavých výtvorov ako napríklad korytnačka, srdce, medveď ale dokonca aj Santa Klaus s pani Santa Klausovou. Stačí mať inšpiráciu a šikovné ruky a z takýchto obyčajných gumičiek sa aj pod vašimi rukami môže stať majstrovské dielo.


Kto z vás pozná tieto LOOM gumičky a aj z nich už niečo vytvoril? 

Menovky: ,