Septembrový challenge - výsledok

V mesiaci september som sa zúčastnila challenge-u, ktorý bol trocha odlišný, ako tie predchádzajúce.
Tento challenge bol zaujímavý najmä tým, že som sa zamerala viac na tú vnútornú krásu ako na tú vonkajšiu a s tým spojenú i regeneráciu pleti.


Zopakujme si
Ako som spomínala, tento challenge sa týkal vnútornej krásy a regenerácie pleti. Skladal sa z troch hlavných častí a to:
1.       Without make-up
2.       Regenerácia pleti
3.       Vnútorná krása (čítanie kníh)

Čo sa týka prvej časti „without make-up“, mám na mysli obmedziť líčenie a nie úplne ho vyradiť z celého mesiaca. Samozrejme, určite sa nájde deň, kedy som sa počas mesiaca namaľovala,... Ale určite som to nepreháňala (napr. maľovanie sa iba preto, že idem vysypať smeti).
Regeneráciu pleti som sa snažila docieliť pleťovou maskou SaloosGreen Clay a korektorom pre problematickú pleť EuceinDermo Purifyer.
A ako hlavný bod vnútornej krásy a teda samotného ducha som sa rozhodla prečítať niekoľko kníh – konkrétne 5 kníh za mesiac, čo znamená 1 kniha na týždeň + kúsok z ďalšej knihy.

Začiatky
Tento challange bol zo všetkých najľahší, i keď ma niekedy pokúšalo pozeranie televízora namiesto čítania knihy, no nedala som sa a ostala som pri knihe. Jedna kniha za týždeň je naozaj relax, nakoľko pri predpoklade, že jedna kniha má 200-250 strán, za deň musíme prečítať 34-42 strán. U mňa to je cca hodinka čítania denne, takže to bolo naozaj úplne v pohode a hlavne ak kniha mala ešte menej strán.
Čo sa týka regenerácie pleti a obmedzenia líčenia, aj táto časť bola u mňa úplne v pohodke, aj keď som sa pár krát namaľovala, čím som však „nezhrešila“.

Zhrešila som?
Ako so muž spomínala, tento challenge bol zatiaľ najľahší a teda, našťastie som nezhrešila. Samozrejme, našiel sa deň, kedy som nečítala a teda som musela čítanie dobehnúť, avšak podmienkou bolo prečítať 5kníh a nie čítať každý deň.
S regeneráciou nebol žiadny problém, nakoľko pleťové masky mám veľmi rada a korektor som používala hlavne pre seba (aby som zakryla nedokonalosti pleti).

Ako sa môj challange vyvíjal?
Môj challenge sa vyvýjal naozaj veľmi rýchlo a sľubne, ani som sa nenazdala a už je po challenge-i. Príjemný challenge, ktorý nebol ničím náročný a oslovil ma. Samozrejme, aj moja pleť to ocenila.

„Chybičky krásy“
Na chybičku krásy som našťastie nenatrafila, avšak v prípade, že by som si zakúpila knihu, ktorá by ma potom vôbec nezaujala, asi by som mala problém dostať sa k čítaniu.

Odporúčam tento challenge?
Mne tento challenge veľmi dobre padol, hlavne preto, že som čítala poväčšine duchovné a motivačné knihy. Avšak myslím si, že táto časť je na každom individuálna.
Čo sa týka make-upu, určite by som odporúčala dievčatám dať si aspoň týždeň pauzu od make-upu, aby pleť mohla dýchať.

Konečný výsledok
Čo sa týka pleťovej masky a korektoru, som s nimi naozaj veľmi spokojná. Korektor sa veľmi ľahko aplikoval, takže od dnes budem používať iba tyčinkové korektory. Pleťová maska je tiež veľmi dobrá a naozaj pomáha. Jednoducho spokojná. Avšak ja osobne milujem zlupovacie masky, nakoľko ma baví zlupovať si to s tváre. Pripomína mi to horúci vosk zo sviečky (do ktorého si samozrejme vždy pichám prsty).


Knihy ma vnútorne naplnili a pocítila som závan kultúry. Takže som naozaj spokojná. Zároveň som si vybrala knihy, našťastie, ktoré ma celkom zaujali a obsah bol tiež naozaj veľmi dobrý, takže sa nemám na čo sťažovať. Knihy, ktoré som prečítala nájdete TU.

A nezabudnite na stále prebiehajúcu GIVEAWAY

Menovky: , ,