Milva balíček - Chinín a Ženšeň

23:30:00 Katarína Sládečková 10 Comments

Ako ste si všimli, značka Milva sa pre mňa stala neoddeliteľnou súčasťou. Túto vlasovú kozmetiku som si neuveriteľne obľúbila a práve preto som si pre vás pripravila tentokrát balíček tejto vlasovej kozmetiky (Chinína Ženšeň)


Balíček obsahuje
2x šampón Ženšeň a Chinín
2x vlasovú vodičku Ženšeň a Chinín
1x vlasovú masku Chinín 


Maska na vlasy (Recenziu si môžete prečítať TU)
Maska na vlasy Milva s chinínom je určená na regeneráciu problematických vlasov - vypadávanie, strata prirodzenej vlhkosti, lámavosť, lupiny.Prenikajúc do vlasovej pokožky a do hĺbky poškodeného vlasu, efektívne hydratuje a vyživuje, reguluje sekréciu mazu pri korienku.Chráni vlasy pred chemickou úpravou. Dodáva vlasom pružnosť, objem, lesk a robí ich jednoducho rozčesateľnými.


Vlasová vodička (Recenziu si môžete prečítať TU)
Tento produkt je mimoriadne vhodný pre obdobné alebo stresovo podložené vypadávanie vlasov. Unikátna kombinácia chinínu a ženšenu dlhodobo ozdravuje a spevňuje vlasy a robí ich odolnými.
Produkt sa vstrekne na korienky vlasov a jemne sa rozmasíruje. Bez oplachovania.


Šampón (Recenziu si môžete prečítať TU)
Kombinácia chinínu a ženšenového extraktu v šampóne Milva vyživuje vlasy do hĺbky, spevňuje korienky a udržiava ich životaschopné, stimuluje regeneračné procesy. Zlepšuje mikrocirkuláciu v oblasti vlasovej pokožky a vlasom pridáva hebkosť a elastickosť. Mimoriadne vhodné pre vyčerpané vlasy, pri sezónnej strate vlasov a strate vlasov na základe stresu.

Na tomto balíčku človek zarobí 0,90€ a zároveň bude mať všetko, čo na dôkladnú starostlivosť o vlasy potrebuje.

10 komentárov:

  1. Tuto značku vůbec neznám, to jsem ale ostuda :-D

    Nela z Beauty Charm

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja v poslednom čase vyhľadavam članky kde sa jedna o vlasy, pretože už som bezradna a neviem čo si mam nane dať. Nemam ani lupiny ale uplne suchu kožu hlavy a nič mi nato nepomaha už som dokonca začala jesť vitaminy tak uvidim asi to ide fakt z vnutra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak mate zaujem ponukam milva za super ceny

      Odstrániť
    2. Ak mate zaujem ponukam milva za super ceny

      Odstrániť
  3. No, nechci být nějaká rýpavá nebo tak, ale já bych z ní měla tak trochu strach a respekt, už jenom nápisy na kosmetice mi připomínají Rusko a to já nemám moc ráda a tak trochu bych se bála, jestli bych informacím vůbec rozuměla a hlavně složení, aby tam nebyly parabeny a silikony v šampónu, to hodně kontroluju, protože mi to nedělá dobře, ale nechci to vůbec nijak odsuzovat, protože přece hlavní je, že jsi spokojená ty, o mě tu nejde :) Jen z těch obalů mám respekt :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. T´to značku vôbec nepoznám, ale vyzerá super :D
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som akurát začala používať chnínový šampón, tak uvidíme, aké to bude :)
    Original copy blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja sa chystám urobiť objednávku... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojte. Ďakujem za komentáre. Značku Milva si neviem vynachváliť a čo sa týka tej Ruštiny, mamina vie po Rusky, takže s tým by u mňa našťastie nebol problém :) zloženie je navyše i na stránke.

    OdpovedaťOdstrániť