notino.sk si pre vás i v mesiaci november pripravilo zopár zliav a akcií

Opäť si pre vás notino.sk pripravilo perfektné zľavy a akcie na mesiac november. Práve preto som sa rozhodla predstaviť vám niekoľko z nich a možno vás i inšpirovať na kúpu predvianočných darčekov.


                 
Maybellin si pre vás pripravila naozaj úžasný a štýlový darček
Názov akcie: Úžasný darček od Maybelline
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 09.11.2015 do vypredania zásob.
Popis akcie: Vyberte si z našej skvelej ponuky kozmetiky Maybelline za skvelé ceny, nakúpte aspoň za 11 EUR a my vám ako darček pošleme štýlovú kozmetickú taštičku. Tak na čo čakáte?
Osobné hodnotenie: Maybelline značku mám naozaj veľmi rada, takže je pre mňa táto súťaž určite veľmi atraktívna. Kozmetická taštička je v neutrálnej čiernej farbe no zároveň je i lesklá a má zaujímavé vyhotovenie. Určite je to ideálne aj ako taký zaujímavý darček a vytvorenie vlastnej vianičnej sady podľa osoby, ktorú chcete obdarovať (samozrejme, ak má rada značku Maybelline).

Ďašia akcia, ktorú si pre vás pripravilo parfums sa týka Avene
Názov akcie: Skvelý darček od Avéne!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 08.11.2015 do vypredania zásob.

Popis akcie: Nenechajte si ujsť akciu s kozmetikou Avène! Stačí nakúpiť čokoľvek z tejto značky za minimálne 23 EUR a dostanete od nás skvelý darček - intenzívne vyživujúce telové mlieko Avène Cold Cream 100 ml.

Osobné hodnotenie: Avéne patrí opäť k značke, ktorú síce nevyhľadávam, avšak mi ani neprekáža a dokonca od nej mám niekoľko produktov. Kozmetika je síce dobrá, avšak ja osobne som si obľúbila iné, podobné značky. Pri takejto akcií by som ale bola určite ochotná prejsť i opäť k nej a nakúpiť si zopár výrobkov i od tejto značky.

 

A prejdeme k trocha inej akcií.

Názov akcie: Luxusné prírodné mydlo ZADARMO!

Trvanie akcie: Akcia prebieha od 29.10.2015 do vypredania zásob.

Popis akcie: Vyskúšajte izraelskú prírodnú kozmetiku Jericho! Stačí nakúpiť akékoľvek produkty Jericho z našej ponuky nad 19 EUR a luxusné prírodné mydlo s čiernym bahnom z Mŕtveho mora je vaše! Neváhajte, akcia platí len do vypredania zásob.

Osobné hodnotenie: S touto značkou som ešte nemala skúsenosť, no vyzerá naozaj zaujímavo. Milujem prírodné produkty a myslím si, že mydlo je užitočné v každej domácnosti. Preto nemám viac-menej čo tejto akcií vytknúť v každom prípade je určite veľkou výhodou to, že môžeme nakúpiť akékoľvek produkty značky Jericho, a nie len nejaké vybrané.

 

Posledná akcia, ktorú som si tentokrát pre vás prichystala od parfums.sk jsa týka intímnej hygieny.

Názov akcie: 1 + 1 ZADARMO!

Trvanie akcie: Akcia prebieha od 16.10.2015 do vypredania zásob.

Popis akcie: Ku každému zakúpenému gélu na intímnu hygienu Chilly Intima od nás dostanete ako darček k nákupu antibakteriálne obrúsky na intímnu hygienuZADARMO. Tak si túto akciu nenechajte ujsť!

Osobné hodnotenie: Priznám sa, že túto značku nepoznám, takže pre mňa táto akcia nie je nejak atraktívna. V každom prípade je osobná intímna hygiena naozaj veľmi dôležitá a preto je to celkom výhodná kúpa. Nevýhodou tejto akcie je ale to, že si človek musí kúpiť určitý výrobok, aby sa zapojil do akcie. V každom prípade táto akcia pre mňa nie je nejak veľmi atraktívna, no pre niekoho iného určite môže byť.


 

Menovky: ,