Bez linky už ani na krok

Za poslednú vecičku, ktorej som na stránke MOJE v decembri podľahla považujem linku na oči. Napriek tomu, že čiernu tekutú linku nejak často nepoužívam (skôr striebornú), rozhodla som a aj teraz skúsiť niečo nové.



Farba tejto linky je sýta a výrazná. Pri aplikácií stačí jeden ťah, aby bola linka dokonale zafarbená. Aj napriek tomu, že som sa čiernym linkám veľmi dlho vyhýbala, sadne mi ako uliata a určite ju budem používať naozaj veľmi často. A pravdepodobne sa stane aj súčasťou môjho každodenného života.

Čo sa týka samotnej aplikácie, aplikátor je dlhší a preto sa veľmi dobre nanáša. Jedným ťahom dokáže dokonale spraviť krásnu linku.

Za nevýhodu (i keď za to nemôže samotná linka) považujem to, že je len v jednom farebnom prevedení.

Zhodnotenie
+ výrazná čierna
+ ľahká aplikácia
- len jedno farebné prevedenie

Menovky: ,