Extra MEGA giveaway (4 súťaže v 1)

Tentokrát som sa rozhodla prichystať si pre vás extra MEGA súťaž, keďže prichádzajú Vianoce, Nový rok a samozrejme i moje blogerské narodeniny. Preto som sa rozhodla do súťaže toho dať naozaj veľa a navyše výhercovia budú až 3. (1. Hlavná výhra popr. + bonus za fanúšikov, 2. Bonus pre zdieľača giveaway 3. Bonus pre blogerov)

Musím sa priznať, na tejto GIVEAWAY som si dala naozaj záležať. Snažila som sa vám priniesť niečo čo vás poteší. Niečo, čo mám odskúšané a zároveň i niečo i pre mňa nové. Pokúšala som sa spraviť GIVEAWAY, ktorá zaujme každého a to bez ohľadu na to, ktorú časť z môjho blogu má rád. Tentokrát máte možnosť vyhrať až 45 produktov a jednu 30€ poukážku a v prípade, že súťaž i moja stránka vás naozaj zaujme, rozhodla som sa priniesť vám bonus v podobe ďalších 8. produktov a jednej 15€ poukážky.



BONUS PRI DOSIAHNUTÍ 200FANÚŠIKOV (GFC)



BONUS PRE ZDIEĽAČOV GIVEAWAY


BONUS PRE BLOGGEROV


Pravidlá zapojenia sa do súťaže:

1. Stať sa mojim pravidelným čitateľom  (úplne dole na blogu) a napísať pod akým menom ma sleduješ (GFC)
2. Napísať svoj e-mail (v prípade výhry ťa naň budem kontaktovať)

Zvýš si svoju šancu

1. Stať sa fanúšikom mojej FB stránky (+ 1 príspevok)
2. Zdieľať súťaž na tvojom FB (+ 1 príspevok do hlavnej súťaže a 1 príspevok do zdieľacieho bonusu )

1. Stať sa fanúšikom môjho Instagramu ( + 1 príspevok)
2. Zdieľať súťaž na Instagrame ( + 1 príspevok do hlavnej súťaže a 1 príspevok do zdieľacieho bonusu)

1. Stať sa fanúšikom môjho Google+ (+ 1 príspevok)
2. Zdieľať súťaž na Google+ (+ 1 príspevok do hlavnej súťaže a 1 príspevok do zdieľacieho bonusu)

+ BONUS pre blogerky

V prípade, že napíšete príspevok o mojom blogu i giveaway, či iba o Giveaway, máte možnosť získať + 2 príspevky naviac a 1 príspevok do blogerského bonusu (podmienkou je odkaz na moju giveaway). + 2 príspevky naviac a 1 príspevok do blogerského bonusu ďalšou možnosťou je pravidelne komentovať príspevky

Dúfam, že sa mi to teda podarilo. Napokon som sa stopla pri čísle:
Súťaž končí presne na moje blogerské narodeniny, teda 12.3.2016
Držím vám palce a verím, že vás táto extra MEGA giveaway zaujala 

Obsah balíčka nájdete: TU

Menovky: