Pieskový lak aj cez zimu

Konečne sa aj ja môžem pýšiť pieskovým lakom. Napriek tomu, že sa mi pri pojme "pieskový" lak vybaví piesok, ktorý je spojený s letom, slnkom, plážou,... lak som si kúpila len nedávno, cez zimu. Myslím si, že mi to ale odpustíte, keďže tyrkysová farba evokuje i nádych zimy.




Ako som už troška vyššie spomínala, pieskový lak mám v rukách po prvý krát a okamžite som si ho zamilovala. Ten efekt a originálny vzhľad je pre mňa neodolateľný. Razom sa pieskové laky stali mojimi najobľúbenejšími a určite ešte po nejakom pieskovom laku siahnem.

Napriek tomu, že som v úvode spomínala, že slovo "pieskový" vo mne evokuje leto, kombinácia pieskového laku spolu s touto tyrkysovou farbou vo mne evokuje zimu, sneh a mráz. Spôsobuje to najmä guličkový vzhľad tohto laku, ktorý mi pripomína zamrznuté snehové gule alebo samotné snehové vločky.

Samotná aplikácia bola po prvýkrát obtiažnejšia. So štetcom som sa najprv musela naučiť narábať. Napriek tomu, že je prispôsobený pre pohodlnejšiu aplikáciu, nebola som naň zvyknutá a teda sa mi s ním najprv ťažšie narábalo, ale keď som si naň zvykla, tak aj štetec považujem za veľké plus. Oveľa lepšie sa s ním manipuľuje najmä pri krajoch.

Jedinou chybou tohto laku je krytie. Na to, aby táto jemná farba prekryla moje nechty bolo potrebné použiť až 3-4 vrstvy, čo ma pri objednávke laku vôbec nenapadlo.

V každom prípade sa mi farba naozaj páči. Je veľmi jemná, originálna a osviežujúca.



Zhrnutie
+ Farba a množstvo variant
+ Piekový efekt
+ Jednoduchá aplikácia
+ Zaujímavý vzhľad
- Pre dôkladné prekrytie treba lak naniesť v 3-4 vrstvách
- Kratšia výdrž

Menovky: ,