Môj nákup na notino.sk (4/10)

23:31:00 Katarína Sládečková 21 Comments

V mojom veľkom nakupovaní sa našla aj vlasová kozmetika, ktorá slúži na krásny vzhľad vlasov. Určite tam teda nemohli chýbať tieto produkty:

Určite poznáte ten pocit, kedy sa niekde chystáte a potrebujete veľký sexi objem a zároveň aby vám účes vydržal v tom správnom tvare celý večer. Ja som sa rozhodla pre penové tužidlo s extra silným spevnením od Kallos, nakoľko som ho už predtým mala a veľmi sa mi osvedčilo. Navyše bolo za naozaj veľmi prijateľnú cenu, čo som vedela doceniť. Tvar udrží celý večer a navyše vlasy vyzerajú stále veľmi dobre.


Takmer každá žena má v domácnosti žehličku na vlasy, kulmu, fén a pod. Ja osobne síce nepoužívam veľmi často týchto pomocníkov, ale aj napriek tomu mi tento produkt nesmie doma chýbať. Uvedomujem si, ako veľmi škodí tepelná úprava vlasov mojim vlasom a preto aspoň na čiastočné vyživenie a nie až tak poškodenie používam ochranné spreje. Pri používaní sa vlasy až tak nepoškodzujú a teda sa ani nekrepovitia a neničia sa až tak veľmi korienky, čo sa mi naozaj veľmi páči. A čo je pre mňa pri používaní takýchto prostriedkov najdôležitejšie Značku Kallos mám veľmi rada, pretože má veľmi dobrú cenu a skutočne pomáha.

V prípade, že sa mi večer nechcelo umyť vlasy, zaspala som predčasne alebo som skrátka bola chorá a nevládala som vliezť do kúpeľky si umyť vlasy nesmierne ocením neodmysliteľného spoločníka v mojej kúpeľke, akým je suchý šampón. Napriek tomu, že suché šampóny nepoužívam nejako často, dokážem ich oceniť pretože si neviem predstaviť, že by mi v kúpeľke chýbali. V takýchto nečakaných prípadoch je ako stvorený. Aplikácia je veľmi jednoduchá a vlasy opäť dostanú krásny vzhľad. Navyše, tento suchý šampón dodáva vlasom lesk a posiluje ich, čo ma veľmi oslovilo, aj keď som ho predtým nemala. V konečnom dôsledku som aj po použití nadmieru spokojná a som rada, že som sa aj napriek jeho trocha vyššej cene rozhodla pre neho.


21 komentárov:

  1. čumím, kolko toho už na parfums majú :) niektoré produkty (nielen vône) majú fakt dobré ceny, ďakujeme za tip!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten suchý šampón od Batiste ma veľmi zaujal:) akurá by som si kúpila nejaký voňavý!
    Pozývam ťa na moju giveaway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Voňavé práve neboli na sklade, takže som siahla po tomto :) V každom prípade nabudúce aj ja zvolím voňavý

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ja som si ju teraz po prvýkrát kúpila a je fakt super :)

      Odstrániť
  4. Kallos jsem nikdy nezkoušela, ale asi FAKT MUSÍM :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nikdy som ešte nenakupovala na parfums.. Vyzerajú to byť super produkty.
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Mne sa páči u nich najmä to, že je všetko na jednom mieste :) Dokonca aj značku ako je AVON či ORIFLAME tu predávajú

      Odstrániť
  6. Jo Batiste suche sampony jsou bozske! :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Batiste som nevyskusala, ale chcela by som :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Skvělý nákup, miluju Batiste produkty, budu si muset teďka dokoupit další suchý šampón, přímoo tom, který jsi si objednala, jsem ještě neslyšela, snad na něj v drogerii nebo v Douglasu narazím. :)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem moc :) Čo sa týka šampóna, ani neviem ako som sa k nemu dostala :) Len tento bol pred Vianocami na sklade a tak som moc nerozmýšľala

      Odstrániť
    2. Ďakujem moc :) Čo sa týka šampóna, ani neviem ako som sa k nemu dostala :) Len tento bol pred Vianocami na sklade a tak som moc nerozmýšľala

      Odstrániť