Môj nákup na notino.sk (5/10)

Určite viete, aká nevyhnutná je ústna hygiena. Raz za rok máme preventívnu prehliadku u zubára a ak nám nájde kaz, vidíme sa s ním aj viackrát ako len raz za rok. Ja osobne som mávala už od mala problémy zo zubami. Nie že by ma boleli, ale zakaždým mi zubárka našla nejaký kaz. Keď som však dovŕšila 18-19 rokov, moje problémy našťastie zmizli. To však neznamená, že sa nebudem zaujímať o ústnu hygienu a práve preto pri mojom veľkom nákupe kozmetiky nemohli chýbať ani prípravky pre ústnu hygienu.


Colgate Triple Action zubná pasta
So značkou Colgate som nadmieru spokojná. Pri nákupe ľubovoľnej zubnej pasty dávam pozor na to, aký prúžok má samotná pasta a modrý prúžok (prírodné látky s liečivami) je podľa mňa veľmi dobrá voľba. Ja osobne mám veľmi rada tento triple Action, pretože má veľmi dobrú chuť, mal by bieliť zuby a zároveň aj pri malom množstve sa veľmi dobré dajú umyť zuby.

Colgate Whitening bieliaca zubná pasta
Ako som už spomínala, so značkou Colgate mám veľmi dobré skúsenosti. Aj táto pasta, rovnako ako aj predchádzajúca, má modrý prúžok teda je to spojenie prírodných látok spolu s liečivami. Páči sa mi, že na stránke parfums.sk je prúžok aj vidieť a tak sa môže človek rozhodnúť po akej paste siahne. Táto pasta, podobne ako aj Colgate Triple Action má veľmi dobrú príchuť, mala by bieliť zuby a stačí malé množstvo na to, aby si človek dokázal poriadne umyť zuby.

Dentálne žuvačky proti zápachu z úst
Milujem žuvačky a tieto žuvačky mi padli do oka. Určite poznáte ten pocit, kedy dostanete k obedu nejaký šalát s cibuľou alebo precesnakované jedlo a potom máte zlý pocit. Práve v takom prípade použijem tieto pastilky a odstránim tým zlý pocit spolu so zápachom z úst a opäť sa cítim ako vo svojej koži. Žuvačky majú pomerne dlhú životnosť v ústach a veľmi dobre chutia.


Menovky: , ,