Nový rok - nové šperky

Čo by to bol nový rok bez šperkov? Ja osobne mám naozaj veľmi rada šperky a neviem si predstaviť, že by som ich nenosila. Náušnice, náramky, prívesky,... To všetko patrí do môjho každédenného šatníka a určite mi dá každý za pravdu, že práve šperky dokážu spraviť z obyčajného oblečenia niečo viac a dodať mu šmrnc.

Stránka zienka.eu mi poslala nádherné šperky, ktorých bolo naozaj veľa. Žiaľ, na ich stránke momentálne nie sú, avšak možno sa objavia v najbližších dňoch. Tieto kúsky ale nie sú jediné, ktoré stoja na stránke za povšimnutie a preto odporúčam ísť sa pozrieť priamo na stránku.

Náhrdelník
Ako prvé by som vám chcela prdstaviť náhrdelník, ktorý je veľmi pekný a netradičný. Tento náhrdelník sa najlepšie hodí na nie veľmi výrazné topy, ktorým dodá šmrnc. Náhrdelník je veľmi zaujímavý a takýto trojuholníkový ešte nevlastním, takže ma veľmi potešil.

Prívesok
V balíčku som taktiež našla dva prívesky. Jeden bol sovička a druhý bol motýlik. Ja osobne mám veľmi rada zvieracie vzory, takže ma to nesmierne potešilo. Prívesky sú troška väčšie, takže sú ako aj trojuholníkový náhrdelník vhodné najmä v kombinácií s tričkom bez výstrihu.

Sovička je krásna, farebná a veľmi sa mi páči, že je sa sovičky teraz nosia.
Motýlia ešte nemám a keďže je neutrálnej farby, hodí sa takmer ku všetkému :)

Náušnice
V balíčku mi taktiež prišli dva páry náušníc a oba boli s tematikou mašličky. Jedny sú malé puzetkové náušnice v zlatej farbe s farebnými krištálikmi a druhé sú vysiace ružové náušničky s guličkou.

Puzetkové náušnice sú naozaj veľmi výrazné aj napriek tomu, že sú malé a puzetkové. Veľmi sa mi páčia, že sú farebné a teda pôsobia veľmi veselo a bláznivo.

Vysiace náušničky zas vyzerajú veľmi nežne, jemne a mladistvo.

Náramky
A napokon mi prišli tri náramky. Dva viacradové náramky ktoré sú veľmi populárne najmä v letnom teplom období a jeden jednoradový náramok s nápisom LOVE.

Prvý viacradový náramok má námornícku tematiku. Veľmi sa mi páči kombinácia bielej a modrej farby. Prívesky sú na ňom kotva, kormydlo a nekonečno. Nakoľko kombinuje tmavú modrú a svetlú bielu farbu, je vhodný tak k svetlejším ako aj tmavším farbám.

Druhý viacradový náramok vyjadruje lásku. Jeho prevládajúcou farbou je biela, červená ale taktiež tu nájdeme aj hnedú. Prívesky, ktoré sú na tomto náramku sú nekonečné alebo inak známe ako ležatá osmička či forever, kotva a nápis love. Veľmi ma oslovil nakoľko som veľmi romantický človek a tieto zamilované náramky mám veľmi rada.

Mojim favoritom sa stal jednoradový náramok čiernej farby s ľahkým a jemným červeným pásikom a nápisom Love. Tento náramok ma oslovil najmä kvôli tomu, že sa dá kombinovať prakticky k hocičomu. Je pekný, jemný a vyjadruje aká dôležitá je láska.

Menovky: ,