Šampón proti lupinám

Na mojom blogu ste sa už viackrát stretli s mojou obľúbenou vlasovou kozmetikou značky Milva. Doteraz ste mohli čítať na mojom blogu najmä o chinínových šampónoch. Tentokrát som sa rozhodla vyskúšať šampón s názvom DECHT.

Vlastnosti
Objem: 200 ml
Zloženie: Aqua, Sodium Laureth-2 Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Pinus, Glycerin, Tricium Vulgare Germ Extract, Parfum, Citric Acid,Methylcloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Sľúbované účinky
Tento borovicový decht má hojivé účinky a zastavuje svrbenie. To vedie k postupnému vymiznutiu lupín a zredukovaniu s ním spojenej straty vlasov. Pravidelné používanie reguluje činnosť mazových žliaz, čím odstraňuje ako suchotu tak aj prehnané mastenie sa.  Je vhodný ako pre vlasy tak aj pre telo.

Osobné skúsenosti
S lupinami a svrbením pokožky hlavy nemávam často problémy. V tomto období (už asi mesiac) sa mi tento problém vyskytol a šampóny mi síce začali obmedzovať lupiny, no svrbenie pokožky vôbec. Preto som sa rozhodla siahnuť po mojej obľúbenej značke, ktorú mám už otestovanú a viem, že mi sedí aj napriek tomu, že som tento šampón ešte nemala.

Napriek tomu, že účinky sa nedostavili hneď po prvom dni (čo som ani nemohla očakávať), cca o týždeň mi svrbenie pokožky hlavy výrazne ustúpilo. Po ďalšom týždni ma pokožka úplne prestala svrbieť, z čoho som naozaj nadšená. Čo sa týka lupín, tie ustupovali zhruba rovnako rýchlo. Po týždni ich nebolo takmer vidieť a vyskytli sa už naozaj výnimočne a po dvoch týždňoch sa už úplne stratili. 

S vlasmi ale mávam už pár rokov problém kvôli nadmernému masteniu. Musím si ich umývať každý deň, inak vyzerám naozaj hrôzostrašne. Mastenie však po dvoch týždňoch nezmizlo. Určitú zmenu som si všimla po troch týždňoch, kedy som si zabudla umyť vlasy (resp. bola som tak unavená, že som lahla do postele a zaspala som). Na druhý deň, keď som sa zobudila som s hrôzou utekala k zrkadlu, kde som sa príjemne potešila. (Viete si predstaviť asi ako som po ráne vyzerala). V každom prípade moje vlasy neboli veľmi mastné a vyzerali tak, že som nemusela použiť suchý šampón alebo si umyť hlavu. Naozaj super. 

Menovky: ,