Výroba originálneho trička

Hľadáte originálny darček pre vašeho blízkeho alebo si chcete vyjadriť svoj vlastný názor? Takýmto veľmi unikátnym a zároveň moderným produktom môže byť napríklad tričko s vlastnou potlačou.

Tvorba trička je naozaj veľmi jednoduchá. Hneď na začiatku máte možnosť vybrať si spomedzi dámskeho, pánskeho a detského trička a následne rôzne parametre trička. Ako napríklad typ výstrihu, materiál alebo strih.


Ja osobne som si zvolila darček pre otca, takže som volila pánske tričko, kde som si mohla zvoliť veľkosť, strih a dokonca aj farbu. A v prípade, že si človek nevie vybrať, môže si kliknúť na detail, kde uvidí detailné tričko a dokonca aj náhľad, dokonca aj s videom.


Tvorba trička

Ak si náhodou neviete s výrobou trička poradiť, alebo si tričko vyrábate po prvýkrát, pri výrobe trička sa vám pod samotnou tvorbou zobrazí aj celkový postup, ako si vytvoriť tričko. Umiestnenie je naozaj veľmi praktické, nakoľko tým, čo si už tričko niekedy v minulosti robili nezavadzia a ak ho človek potrebuje, nemusí sa prekliknúť alebo návod otvoriť v novom okne.

Predstavu o otcovom tričku som už mala. Malo obsahovať fotku nášho psa a možno aj nápis Pitbull, nakoľko náš pes je pitbull. Pokiaľ však neviete, čo si chcete dať na tričko, môžete sa inšpirovať už predvolenými motívmi.


Keďže je na tričko možné vkladať vlastný motív, predvolený motív alebo text, máte si z čoho vyberať.



Vlastný motív

Po vložení vlastného motívu máte možnosť fotku ešte pred vložením na tričko upraviť. Pridať jej nejaký efekt (napríklad urobiť z fotky čiernobielu fotku), orezať a maskovať fotku (dať ju do srdiečka, kruhu a podobne), spraviť rám fotky alebo spraviť posledné úpravy, ako napríklad upraviť jas a kontrast, odstrániť farbu,... Avšak môžete fotku nechať aj v podobe v akej ste ju načítali do systému. Ja som si zvolila úpravu odstránenia pozadia, vďaka ktorému by na tričku mal ostať len pes bez pozadia.

Následne stačí fotku iba uložiť a pod obrázkom nájdete tlačítko použiť. Túto fotku následne môžete použiť a umiestniť ju na ľubovoľnú časť trička.


V ľavom hornom rohu sa vám zobrazia miesta, kde môžete fotku umiestniť. Obvykle sú to rukávy, zadná časť trička a samozrejme predná časť trička.


Po vložení motívu máte možnosť fotku ale aj samotný text zväčšiť-zmenšiť, otočiť, dodatočne upraviť alebo vymazať. Pri obrázku sa taktiež zobrazuje počet hviezdičiek, ktorá udáva kvalitu obrázka.




Na tričko som pridala aj nápis pitbull, ktorý sa dal editovať, ale aj graficky upraviť. Ja som tento nápis dala graficky editovať a zvolila som motív plameňa.

Písmo, ako aj samotný obrázok sa dalo vycentrovať alebo obrátiť, čo považujem za veľké plus. Ako si môžete všimnúť, na rukávoch mám použitú tú istú fotku ale sú prevrátené, takže pes smeruje na oboch rukávoch smerom dopredu.


Samozrejmosťou je, že na tričko môžete vkladať niekoľko motívou či textou, nemusí to byť práve len jeden.



VÝHODY

Menovky: , ,