Zvieratkááá :)

Milujem zvieratká a preto keď som mala možnosť uloviť si niečo so zvieracou ematikou, ani na chvíľku som nezaváhala

Zvieratko na lyžičku

Takáto lyžička je naozaj veľmi originálna a kreatívna. Je vhodná najmä pre rodiny s malými detičkami, nakoľko sa deťom určite bude páčiť. Zároveň je to veľmi dobrý nápad, ak používate napr. nejakú špeciálnu lyžičku. My osobne síce nemáme v rodine malé dieťa, no my osobne používame jednu lyžičku na psie žrádlo popr. na lieky, keď sme chorý. Ja osobne som túto lyžičku vložila do nádobky s cukrom, nakoľko nám zázračne tieto lyžičky miznú :) Takto sa aspoň uistím, že tam ostane a nikto si ju nedá do kávy alebo čaju.

V cene je samozrejme aj lyžička, na ktorej si nájdete krásneho sloníka.

Peňaženka v tvare mačky

Táto peňaženka ma veľmi oslovila, nakoľko mám veľmi rada mačky. Je veľmi pekná a vhodná napríklad k vode alebo keď si chcem len tak vybehnúť do obchodu. Rozmermi nie je ani veľká a ani malá. Je ideálna najmä v prípade, keď pri sebe človek nechce mať veľa peňazí.

Čo sa týka výzoru, mačička vyzerá naozaj super. Veľmi sa mi páči, že sú prirobené aj ušká čo vyzerá naozaj veľmi zlato. Mačka vyzerá veľmi realisticky a má super farby, takže jej nemám čo vytknúť. Dokonca aj farba tejto mačky je obvyklá, čo sa mi zdá byť naozaj super. 

A samozrejme, táto peňaženka je úžasná pre ľudí, ktorí milujú mačky alebo pre deti, ktoré majú radi zvieratká. 

Menovky: ,